miercuri, 18 iulie 2012

Lidl Picks



Geantă de plajă, 100% bumbac
Preţ : 24,99 lei

Sutien cu balene - invizibil sub hainele strânse pe corp
Preţ : 26,99 lei



Spumă de ras pentru piele sensibilă - foarte bună pentru epilat :)
Cremă de mâini cu ulei de migdale şi shea butter - se absoarbe repede în piele şi o hidratează... like it
Dizolvant lac de unghii fără acetonă - nu usucă unghiile pentru că nu conţine acetonă


Unt de arahide
Preţ : 9,99 lei
Untul de arahide este benefic pentru sănătate deoarece conţine vitamine şi proteine. Luptă împotriva diabetului de tip 2 şi reglează tranzitul intestinal. E bine să nu îl consumaţi în exces dacă ţineţi la siluetă.

2 comentarii:

  1. Neaparat trebuie sa imi cumpar si eu un sutien din acela. Nu am mai ajuns de multa vreme in Lidl, abia astept sa dau o tura saptamana viitoare! Si untul de arahide l-am pus pe lista! Miam-miam!
    Acetona am avut, am si o voi avea in continuare. Este foarte buna, are o cantitate generoasa si este foarte accesibila ca pret.
    Felicitari pentru cumparaturi!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sutienul este în ofertă săptămâna aceasta. S-ar putea să-l mai găseşti săptămâna viitoare dacă mai rămâne în stoc. La fel şi cu untul de arahide, dar îl poţi găsi în Carrefour(acelaşi preţ, dar cantitate mai mică).

    RăspundețiȘtergere