luni, 13 august 2012

DIY - Revamp your T-shirt Red Leopard Print

Bună, fetelor!

Recent am văzut o geantă red leopard print şi ni s-a părut foarte interesantă, de aceea ne-am dorit să avem o piesă vestimentară cu acest print. Am ales un maiou pe care nu îl mai purta nimeni şi iată ce a ieşit!



 
Am folosit acrilice şi ţinte metalice pentru acest makeover.

Am aplicat mai întâi culoarea neagră. Dacă sunteţi nesigure, puteţi exersa puţin pe o bucată de hârtie. Noi am avut alături o rochie cu imprimeu leopard şi ne-am inspirat după acel model.

 Am aplicat în final câte o pată de roşu în interiorul formelor de dimensiuni mai mari.

 Iată produsul final! Ce ziceţi? Vă place?

 Sperăm să vă inspire şi pe voi! Să aveţi o săptămână reuşită! XO

4 comentarii:

  1. Ce ingenios.:X
    Mai tineti minte cat au costat acrilicele?:-s

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acrilicele le-am primit cadou de la o prietena din Olanda, dar am cautat pentru tine si am gasit un site unde o culoare costa 14,40 lei. Siteul este http://www.picturaonline.ro/shop/index.php . xo

      Ștergere
    2. Esti prea draguta! Multumesc mult.:*

      Ștergere