vineri, 28 septembrie 2012

Avon Detangling Spray Review


Bună, fetelor!

 Având părul creț/ondulat și lung, foarte des ni se întâmplă ca acesta să se încurce, fiind greu de pieptănat. Cu ceva vreme în urmă am văzut într-un catalog Avon spray-ul pentru descurcat părul Avon Natural Kids și ne-am gândit să-l încercăm să vedem dacă are efect. De cum l-am primit ne-a atras mirosul fresh, a mere verzi... :) După mai multe utilizări putem afirma că funcționează. Cu toate că este creat special pentru copii, are efect și asupra părului persoanelor adulte. Acest produs se poate folosi pe părul umed, dar și pe părul uscat, în ambele cazuri nelăsând aspect de încărcat. Părul se piaptănă ușor, este moale și nu se mai încurcă. Fiind destinat copiilor, are o formulă blândă care nu usucă scalpul.
 Suntem foarte încântate că un produs așa de ieftin (13 lei) ne ajută să avem un păr ușor de descurcat. Cu siguranță îl vom mai cumpăra!




Să aveți un weekend minunat! xo xo

6 comentarii:

  1. L-am avut si eu dar era editia de iarna si mirosea a pepene si kiwi! Este destul de bun doar ca eu eram nevoita sa folosesc ceva mai mult avand un par foarte des si ondulat si lung si ahhhh....:)))..pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. imi place mirosul de mere verzi...
    eu am parul drept si nu mi se incurca parul prea des...
    dar folosesc si eu sprayuri de la avon.. imi plac foarte muly :)

    va pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Spray-urile Avon sunt ieftine, deci cred ca multe dintre noi le folosim. xo xo

      Ștergere