vineri, 21 septembrie 2012

Cremă cu vitamina A de la Mebra Review


Bună, fetelor!

Astăzi dorim să vă vorbim despre Crema cu vitamina A de la Mebra. Este o cremă ce poate fi cumpărată de la Plafar, la prețul de 5 lei. Este  potrivită pentru arsuri, psoriazis, piele uscată și pentru lupta împotriva acneei. Vine într-un tub de 25g și are consistența asemănătoare ca cea a unei vaseline. Deși este o cremă grasă se absoarbe repede în piele și nu lasă reziduuri pe piele. Ce ne-a mai plăcut este faptul că nu conține parabeni. Printre ingrediente se numără și retinol, ceea ce este bine pentru că luptă împotriva ridurilor și a acneei. Este produsă în România, așa că prin cumpărarea acesteia se încurajează economia țării noastre : )





Acestă cremă a devenit indispensabibilă pentru noi. Am observat că pielea este mai fină, mai luminoasă, hidratată și fără imperfecțiuni.

Vă dorim o zi minunată! xo xo

8 comentarii:

  1. Ce ingrediente putine are. te astept si pe blogul meu http://frombeautywithlove.blogspot.ro/ . o zi frumoasa

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O sa intru pe blogul tau pentru a te cunoaste mai bine.

      Ștergere
    2. azi mi-am luat si eu aceasta crema.as dori sa intreb in cat timp se vad efectele.multumesc frumos:*

      Ștergere
    3. Noi am observat efecte benefice asupra tenului inca de la prima aplicare. xo

      Ștergere
    4. multumesc din suflet pentru raspuns>:D<:*

      Ștergere
  2. Mi-am comandat si eu crema aceasta de pe net (in magazine nu l-am gasit). Mi-am propus sa-l folosesc pentru ingrijirea unghiilor.
    Te astept pe blogul meu, la adresa: http://www.nailglaze.com/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper sa gasesti aceasta crema utila pentru ingrijirea mainilor. Mult succes cu blogul!

      Ștergere
  3. As putea s o folosesc pentru zona din jurul ochilor? Vreau s.o incerc Si pentru acnee. multumesc !

    RăspundețiȘtergere