joi, 13 septembrie 2012

FLORAMIN - O CREMĂ FOARTE BUNĂ ȘI IEFTINĂ

Bună, fetelor!

Am găsit în Cora o cremă de față cu miere care se numește Floramin și este produsă de Complex Agricol "Veceslav Harnaj". Costă 7 lei, însă la Plafar am văzut-o cu prețul de 10 lei. Am cumpărat-o curioase fiind ce poate face pentru ten o cremă atât de ieftină.



Citind eticheta am aflat despre această cremă următoarele lucruri:

-este destinată tenurilor grase, sensibile și obosite
-conține miere de flori de salcâm, cunoscută pentru proprietățile antiseptice, hidratante, anti-iritante și antirid
-nu conține parabeni



Ce am observat noi?

-are un miros dulce, de miere și flori de salcâm
-are o consistență aproape solidă
-aplicată pe ten lasă inițial o senzație de gras, însă aceasta dispare după foarte puțin timp
-tenul se simte moale, hidratat
-o folosim ca și cremă de noapte, iar dimineața tenul este mat, mai luminos și hidratat
-ajută pielea în lupta împotriva acneei, petele cauzate de aceasta fiind diminuate
-nu am observat efecte asupra punctelor negre sau a celor albe, lucruri pe care pretinde că le face



Cocluzia:
Floramin este o cremă de noapte potrivită pentru tenul gras sau sensibil, hidratează foarte bine și oferă tenului  luminozitate. Din cauza prețului foarte mic o vom achiziționa în continuare deoarece își merită banii din plin.

3 comentarii:

  1. Foarte utile postarile tale.As dori sa te intreb daca stii cumva o crema cu spf mai mare si care sa nu aiba parabeni.multumesc mult>:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O cremă ar fi Neutrogena cu SPF 50. Ne-am uitat pe ingrediente, nu conține parabeni, dar conține alte substanțe mai puțin naturale, printre care și parfum. O să încercăm să mai cercetăm piața pentru a descoperi alte creme bune.

      Ștergere
    2. Multumesc mult pentru raspuns!Stiu ca ma pot increde in raspunsul vostru.Abia astept informatiile despre crema cautata.Va multumesc din tot sufletul pentru raspuns si pentru promptitudine.O seara cat mai placuta!:*

      Ștergere