joi, 20 septembrie 2012

Small shopping Haul


Bună, fetelor!

Astăzi dorim să vă arătăm ce produse ne-am mai cumpărat în ultima vreme. Ne-am propus să nu ne mai luăm așa de multe, de aceea fiecare si-a ales câte un produs. Ca de obicei le-am țintit pe acelea care sunt accesibile ca preț. Sperăm că vor avea efect benefic asupra pielii.


 Scrub pentru față cu caise de la Freeman - costă 20 de lei și l-am achiziționat din Cora.

 Cremă antirid de la Iseree - costă 10 lei și am achiziționat-o din Lidl. Scrie pe etichetă că poate fi folosită și ca bază pentru machiaj. Suntem foarte curioase dacă o să meargă.

Ulei de migdale - costă 6 lei și se găsește la Plafar. Am citit pe internet un articol în care scria că uleiul de migdale luptă împotriva cearcănelor. Sperăm că va avea efect.


Acestea sunt produsele pe care le-am cumpărat. Voi ce v-ați mai luat în ultima vreme?
Mulțumim că ați ales să citiți blogul nostru! xo xo

2 comentarii:

  1. vai, pe cate bloguri am vazut scrubul acela de fata si eu nu-l gasesc, n-am Cora prin imprejurimi :(.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si noi l-am cautat mult timp. Am cautat pe internet si am gasit ca produsele Freeman se gasesc in unele farmacii si in DM. Speram ca il vei gasi deoarece este un produs bun si ieftin. xo xo

      Ștergere