luni, 15 octombrie 2012

Avon Haul


Bună, fetelor!

Zilele acestea am primit produsele de la Avon și ne-am gândit să împărtășim cu voi ce ne-am luat. Sperăm că vă vor insipa. Să trecem la treabă! Iată și produsele:


 Spumant de baie cu aromă de mere verzi - Miroase a mere verzi... hm, delicios!

 Loțiune de corp cu pepene roșu - Miroase așa de bine!!!

Spray de corp cu pepene roșu - Miroase a vaaară... Ne este dor de zilele însorite!

Deodorant spray pentru corp Little Red Dress - L-am cumpărat mai mult pentru miros. Face parte din categoria oriental-fructată. Are un parfum elegant, feminin.

Spray de corp cu aromă de rodie și mango - Are un miros dulce, dar este și revigorant.

 Apă de toaletă Simply Because - se adaugă la lista de parfumuri preferate. Face parte din categoria orientală. La baza acestui parfum se găsesc bujori, flori de cireș și vanilie. Mmm... miroase incredibil!

Gel hidratant de la Solutions - L-am încercat și, la prima vedere, este bunicel. Lasă tenul hidratat, se absoarbe repede în piele și cel mai important nu a iritat pielea. Vom vedea ce efecte are după ce îl vom folosi mai mult timp.

Lista de prețuri:
  • Spumantul de baie - 21.99 lei
  • Loțiunea de corp cu pepene roșu și spray-ul de corp cu pepene roșu - le-am primit pentru 1 ban fiecare deoarece am achizitionat spumantul de baie.
  • Deodorantul spray Little Red Dress - 9,99 lei
  • Spray-ul pentru corp cu rodie și mango - 10,99 lei
  • Apa de toaletă Simply Because - 14,99 lei
  • Gelul cremă hidratant - 9,99 lei 
Să aveți o zi frumoasă și o săptămână reușită!
xo xo xo

2 comentarii:

  1. Acum un an ma tenta spray-ul de corp cu aroma de rodie, de fapt imi plac toate chestiile care au in componenta rodii :)) Sa le folositi cu placere! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim, Carla! Si noua ne place mirosul de rodie. Este dulce, parfumat... Se pare ca avem acest lucru in comun cu tine. :) Hugs!

      Ștergere