sâmbătă, 10 noiembrie 2012

Liquid Gold - o piele perfectă

Bună, fetelor!

Un ten frumos și catifelat presupune o îngrijire atentă: curățare, exfoliere și hidratare. Astăzi dorim să ne oprim la capitolul exfoliere. Aceasta poate fi mecanică ( cea care se realizează cu ajutorul scruburilor) sau chimică (cea care se realizează cu ajutorul diferitelor soluții ce conțin agenți exfolianți cum ar fi enzime din fructe sau acid glicolic).
Unul dintre produsele minune pe care le-am încercat și care a avut un efect vizibil imediat este LIQUID GOLD de la ALPHA-H, o soluție pe bază de acid glicolic și proteine de mătase. Am aflat despre acesta de pe youtube unde am putut observa foarte multe fete din UK care îl folosesc și îl recomandă. Am găsit loțiunea exfoliantă Liquid Gold pe eBay la prețul de 28 lire.




Mod de aplicare: Se pune loțiune pe o dischetă demachiantă și se aplică pe tenul curat. Pentru efecte vizibile se lasă pe față toată noaptea, fără a mai aplica alt produs. Pentru tenul uscat se aplică o cremă hidratantă după 30 de minute. Deoarece este destul de puternic, nu se folosește în fiecare seară, ci de 3-4 ori pe săptămână.

Ce am observat?
 La contactul cu pielea se simt ușoare înțepături, semn că soluția își face efectul. Tenul devine catifelat și luminos, pielea este mai fermă, iar intensitatea petelor se estompează cu fiecare aplicare.

2 comentarii:

  1. cat costa solutia aceasta cu tot cu transport?si care ii este cantitatea?efectele se observa din prima saptamana?eu am cateva pete pe nas,un fel de pistrui si nu stiu cum sa scap de ele..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe ebay uk transportul costa aproximativ 9 lire, iar costul total este de 37 lire. Produsul are 100ml, iar rezultatele sunt vizibile inca de la primele utilizari. xo xo

      Ștergere