vineri, 30 noiembrie 2012

November Empties - Produse terminate luna aceasta

Bună, fetelor!

Este timpul să ne luăm rămas bun de la toamna anului 2012. Și cum altfel, decât cu produsele pe care le-am terminat.


 Pentru îngrijirea părului am terminat următoarele:
  • Cremă pentru protecția culorii părului Fade Defy de la VO5 - își face treaba foarte bine.
  • Balsam pentru păr de la Syoss - hidratează forte bine părul.
 Pentru corp am terminat produsele:
  • Deodorantul Fresh Natural de la Nivea - protejează împotriva transpirației, având un miros fresh.
  • Spray-ul pentru corp de la Avon - cu aromă de flori de cireș. Are un parfum subtil și dulce.
  • Spray-ul pentru picioare de la Avon - foarte bun pentru revigorarea picioarelor obosite.
Produsele pentru îngrijirea tenului sunt:
  • Șervețele demachiante de la Pure - sunt exfoliante. Curăță foarte bine tenul și îl lasă catifelat. Miros așa de bine!
  • Demachiantul Angel On Bare Skin - este foarte bun. Luptă împotriva acneei și calmează tenul iritat.
  • Crema pentru ochi și gât de la Biotissima - pentru review click aici.

Voi ce produse ați terminat luna aceasta?
                                                  Să aveți un weekend minunat! xo xo xo

2 comentarii:

  1. Buna fetelor! Dragut blog! imi puteti spune si mie unde se gasesc in Bucuresti produsele V05?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am cumparat produse VO5 din Bucuresti, asa ca, din pacate,nu te putem ajuta cu informatii in acest sens. Produsul a fost cumparat de la un magazin din Ploiesti, Prahova.

      Ștergere