duminică, 4 noiembrie 2012

WHITE MORNING




Dimineață... Lumina palidă a zorilor îmi gâdilă genele, trezindu-mă la o nouă zi. E tăcere în jur, semn că toți ceilalți sunt cufundați într-un somn profund. Mai zăbovesc câteva momente în căldura  „cuibului meu”, apoi mă hotărăsc să pășesc în afara lui. Răcoarea mă face să tresar și un sentiment de nemulțumire mă încearcă.  Îmi arunc privirea spre fereastră. O pătură de ceață îmbracă orașul... Simt cum sentimentul de nemulțumire crește în mine. Mă simt nedreptățită. Cu pași leneși mă îndrept spre baie. Zăresc în oglindă niște ochi obosiți, două sprâncene încruntate și o față care nu exprimă altceva decât nemulțumire.  Mă gândesc că puțină apă rece mă va înviora. Stropii îmi ating pielea și parcă încep să mă dezmorțesc. Îmi plimb degetele prin părul moale. Privirea îmi poposește asupra orhideei tăcute ce veghează, nemișcată, pervazul ferestrei. O rază firavă sparge întunericul din cameră. Mă opresc!  Încăperea arată cu totul diferit. Lumina crește în intensitate și conturează obiectele din jur.  Ce mult mi-aș dori să semăn cu această rază! Vreau și eu să fac o schimbare în propria mea lume, în propriul meu univers cufundat în nemulțumire.
  Meditez...   Cum aș putea face acest lucru?
                         Lumina caldă a dimineții îmi dă răspunsul: "Chiar dacă întunericul pare că este stăpân, o mică licărire schimbă totul!"   
                          "De unde să încep?"
                          "Fii tu însăți, tu ai puterea ascunsă în tine!"

Realizez imediat că trebuie să îmi schimb atitudinea. Eu sunt creată într-un chip minunat, am primit în dar o nouă zi de care trebuie să mă bucur. Nemulțumirea mă face așa de nefericită! Trebuie să o alung! Încep să mă gândesc la noua zi ca la o șansă de a fi fericită, de a face alegerile potrivite, de a lega o nouă prietenie, de a oferi un mic ajutor cuiva drag sau poate cuiva necunoscut.
Mă privesc în oglindă... Privirea mea strălucește în lumina dimineții. Mă simt mai fericită! Astăzi voi străluci ca raza ce mi-a luminat privirea și mintea!




Strălucește, draga mea! 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu