marți, 19 februarie 2013

Review: Acneogel de la Hofigal

Bună, fetelor!

Acneea cu siguranță știe cum să ne strice ziua. De aceea este foarte importantă folosirea unui produs care combate cu succes acneea. Am căutat mult timp un astfel de produs. Am găsit Grease Lightning de la Lush, dar având un preț cam măricel, am reînceput căutările și am descoperit gelul Acneogel de la Hofigal. 

 

Încă de la prima utilizare am observat o îmbunătățire a tenului. Gelul Acneogel calmează pielea iritată, ajută la regenerarea pielii (conține colagen), ajută la tratarea acneei și împiedică apariția acesteia. Are un miros plăcut, a plante, iar textură sa este ușoară. Se absoarbe rapid și nu usucă pielea.
Am observat că are același efect pe care îl are și Grease Lightning. Cele două produse au foarte multe lucruri în comun. Cu siguranță Acneogel este un dupe pentru Grease Lightning. Ambele conțin: Aqua (apă), Aloe barbadensis (aloe vera), Thymus vulgaris (infuzie de arbore de ceai) și Lavandula augustifolia (lavandă). Diferența dintre cele două produse este prețul. Grease Lightning costă 43,80 lei, iar Acneogel doar 6 lei.


Gelul Acneogel a fost cumpărat de pe site-ul daciccool. Cu siguranță este un produs ce nu va lipsi din colecția mea de cosmetice deoarece pentru mine funcționează de minune!

Să aveți o zi minunată! xo xo xo


4 comentarii:

  1. ma tenteaza si pe mine foarte tare gelul asta. Dar spune-mi, lasa o pelicula grasa deasupra, tipica gelurilor, sau intra in piele repede? Adica se poate folosi si ziua si te poti machia apoi sau doar seara?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gelul nu lasa nicio pelicula grasa, deci il poti folosi cu incredere si ziua. Eu folosesc dimineata inainte de crema de zi, apoi aplic fondul de ten. Eu una il recomand pentru ca imi place. Nu sufar de acnee severa, dar mai am perioade cand pielea o ia razna. Sper sa iti fie de folos raspunsul meu. Te pup!

      Ștergere
  2. Multumesc pentru review! Chiar cautam ceva de genul pentru cosurile de pe spate si umeri. In fiecare primavara am aceasta problema, apar cu zecile dar acum e mai rau ca niciodata. Voi cauta produsul la plafar.
    Te pup! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am probat acest gel pentru acneea de pe corp. Ca si tine, am avut si eu aceasta problema in trecut si am rezolvat-o in felul urmator: pe zona afectata nu am folosit gel de dus deoarece este cremos, ci sapun ca sa usuce. Foarte importanta este folosirea zilnica a unui burete de baie mai aspru (din acela facut din plasa) cu care sa insisti pe zona respectiva.

      Ștergere