miercuri, 27 martie 2013

5 produse ieftine pe care le recumpar

Bună, dragele mele!

Am ales 5 produse foarte ieftine care mie îmi plac foarte mult și pe care tocmai le-am recumpărat.


 O să vă povestesc câte puțin despre fiecare în parte.

Deodorant Nivea pure&natural (11-12 lei) - are un miros fresh de iasomie, nu lasă urme albe, este cremos, și oferă protecție împotriva mirosului neplăcut. Îl folosesc în zilele în care nu depun efort intens. Atunci când am o zi grea îl folosesc în combinație cu T'eo de la Lush: aplic mai întâi deodorantul Nivea, apoi pe cel de la Lush. Combinația aceasta este cea mai eficientă pe care am încercat-o.
Îmi place foarte mult acest deodorant deoarece nu conține aluminiu.

Spray d'Oriente - Orchidea della Cina Aromatic Perfume - are un miros floral. Este cel mai frumos miros floral, având în vedere că eu sunt destul de pretențioasă la acest gen de parfumuri- nu îmi place mirosul de trandafir, lăcrămioare sau liliac. Costul unui spray este în jur de 30 lei (Carrefour).

Gel Acneogel de la Hofigal cumpărat de pe siteul daciccool cu prețul de 6 lei. Este foarte eficient în lupta împotriva acneei. Pentru review complet, click aici.

Crema de față cu miere de la Floramin este una din preferatele mele: este ieftină (9 lei), nu îmi irită pielea, hidratează, fără a lăsa senzația de gras pe piele. Am vorbit mai mult despre ea aici.

 Cremă depilatoare cu Omega 6 și extract de mușețel de la Farmec- costă în jur de 9 lei. O folosesc pentru depilarea zonelor sensibile (zona facială) deoarece nu irită pielea. Când o aplic pe piele nu simt acea senzație de usturime pe care o simt la majoritatea cremelor de la alte branduri, iar timpul în care își face efectul este de numai 3 minute. Îmi place!

Sper să aveți o zi plină de căldură în ciuda frigului de afară! xo xo xo

4 comentarii:

  1. Eu sunt o mare fana a parfumurilor Tesori.
    O zi frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu le-am descoperit recent si sunt foarte incantata de ele. O zi frumoasa iti doresc si eu. xo xo

      Ștergere
  2. Am si eu un parfum Tesori dar cu ambalaj albastru. Miroase foarte bine dar e pe terminate. Cred ca urmatorul va fi acesta cu ambalaj negru avand in vedere ca mi l-au mai recomandat 2 persoane iar acum si tu. :D
    Daca deodorantul acela Nivea miroase a iasomie, clar il vreau! Sunt innebunita dupa mirosul de iasomie. Ai vazut daca este si varianta roll-on?
    Ma intereseaza acea crema depilatoare: dupa ce se termina timpul precizat (3 minute) trebuie sa freci sau pur si simplu clatesti si parul se duce? :D
    Te pup! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Parca am vazut si varianta roll on, nu sunt sigura, insa acesta este singurul pe care l-am gasit sa nu contina aluminiu. Cat despre crema epilatoare, eu procedez asa: aplic crema, o las 3 minute si o indepartes cu un disc demachiant din bumbac. Apoi ma spal pe fata pemtru a indeparta mirosul specific cremei depilatoare. Nu insist cu discul demachiant, ci pur si simplu indeparte usor crema.

      Ștergere