sâmbătă, 23 martie 2013

Creion de ochi e.l.f., gama Mineral

Buna, dragele mele!

Eu una iubesc machiajul retro ce presupune folosirea unui dermatograf negru pentru a contura ochii și un ruj roșu pe buze. În ceea ce privește creionul de ochi, eu l-am ales pe cel de la e.l.f. din gama Mineral deoarece doresc să folosesc produse cât mai naturale, în special în zona ochilor, foarte sensibilă de altfel.



Creionul costă 22 lei pe siteul elf.ro. Pe lângă prețul acesta foarte accesibil, îmi place faptul că este pigmentat, se aplică pe pleoapă cu foarte mare ușurință, este retractabil, deci nu necesită ascuțire (astfel sunt sigură că nu irosesc produs).


Fiind un produs mineral, conține ingrediente care nu dăunează organismului. ( ulei de semințe de jojoba, ulei de cocos, de ricin, mica, oxizi de fier)



Creionul are mină groasă, deci nu trasează linii foarte fine așa cum face tușul. Totuși, dacă se ține creionul înclinat astfel încât să se folosească marginea minei, se pot obține linii destul de subțiri. În cazul în care greșesc pot șterge creionul cu ușurință. Pentru un machiaj care să reziste, fixez creionul cu fard negru.
Eu petrec la serviciu în jur de 9 ore și vă pot spune că sunt mulțumită de felul în care îmi rezistă acest produs pe pleoape. Dacă aleg să trasez o linie groasă și nu fixez creionul cu fard negrul, atunci observ că spre finalul programului creionul se întinde pe pleoapa superioară.
Vă arăt în imaginile de mai jos modul în care arată machiajul ochilor atunci când folosesc creionul mineral de la elf.




Vă doresc un weekend minunat!
xo xo xo

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu