vineri, 29 martie 2013

March Empties: Produse terminate luna aceasta

Bună, fetelor!

Sfârșitul lunii înseamnă un singur lucru: este timpul să tragem linie și să adunăm produsele terminate. De ceva timp ne-am propus să terminăm cât mai multe produse în fiecare lună. Până acum credem că ne-a reușit.

 

 
 Șampon Damaged&Colored Hair Repair Shampoo de la Clear - este un șampon destinat părului deteriorat și vopsit. Promite să lupte și împotriva mătreții. Promite, promite, dar nu se ține de promisiune. :(
Șampon Pantene Pro-V - este un șampon creat pentru părul uscat și deteriorat. Am observat faptul că părul se simte curat și hidratat.
Șampon uscat Batiste Coloured Dry Shampoo - acest produs se adresează persoanelor cu părul șaten, închis sau brunet. Este metoda rapidă pentru a da părului prospețime și volum.

 Mască pentru păr Planet Spa cu extract de măsline verzi de la Avon - hidratează și descurcă părul.
Balsam pentru păr Elvive Nutri-Gloss de la L'Oreal - este un balsam bun. Lasă părul fin și strălucitor.

 Spray pentru descurcarea părului de la Avon - chiar dacă este un produs creat special pentru copii, face minuni și pentru părul adulților. Un review detaliat găsiți aici.

 
 Unt de corp de la Cape - nu este excelent, dar este potrivit pentru vară când pielea nu este foarte uscată.
Unt de corp Planet Spa cu unt de shea și trufe de ciocolată de la Avon - îți vine să-l mănânci!!! Miroase foarte bine, a ciocolată. Are o textură fină, care se topește la contactul cu pielea. Un răsfăț total! Pielea rămâne fină, catifelată și hidratată.

  
 Antiperspirant Pro Clear de la Adidas - păstrează la distanță cu succes transpirația și mirosul neplăcut.

Produsele Avon din gama de îngrijire a picioarelor foot works se numără printre preferatele noastre. Ne ajută să ne relaxăm picioarele obosite după o zi lungă petrecută la serviciu.

 
Șervețele demachiante pure- au un miros plăcut, îndepărtează machiajul cu succes și nu irită pielea. 


Cremă sun SPF30 de la Avon- este necesară oricărei persoane deoarece oferă protecție împotriva razelor soarelui, ferind pielea de procesul de fotoîmbătrânire. Noi o folosim pe corp, dar și pe față în anotimpurile mai reci deoarece este prea grasă pentru a fi folosită vara.
Cremă Pond's- este hidratantă, potrivită pentru pielea uscată și sensibilă.

Cam acestea sunt produsele terminate. Voi ce spuneți: am fost harnice sau nu? :)


5 comentarii:

  1. Harnicute ca niste furnicute! Bravo! Mi-ar place si mie sa am pe cineva care sa ma ajute sa termin mai repede produsele cosmetice pe care le folosesc. Poate fetita mea, cand va mai creste...Deocamdata impart crema de fata Apidermin cu sotul meu. Masca Planet SPA de la Avon am terminat-o si eu de curand, plus un ser cu acid glicolic, un fond de ten calmant Avon, un lapte de corp nutritiv Yves Rocher, un demachiant Ivatherm. Cam atat. Dar ma bucur in continuare de aroma si textura cremei de corp cu trufe de ciocolata de la Avon, un adevarat rasfat! Va pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa iti traiasca fetita! In curand va fi domnisoara si te va ajuta sa termini produsele mult mai repede, sunt sigura. Ma bucur ca ai impartasit cu noi impresii despre produsele pe care le folosesti. Observ ca avem multe lucruri preferate in comun. Iti multumesc pentru comentariu! Te imbratisam cu drag!! xo xo xo

      Ștergere
  2. Multe produse terminate, ati fost harnice:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Incercam sa fim harnicute si sa nu sarim niciun pas din rutina de ingrijire a pielii si a parului. Hugs!!

      Ștergere
  3. Wow, cate produse ati terminat :D!
    Mie imi plac la nebunie postarile de genul asta. Nu numai ca ma ambitioteaza sa termin produsele pe care le-am desfacut, dar asa imi amintesc mereu sa folosesc lotiune de corp, ca inainte nu eram prietene prea bune :D. Ba mai mult, de cand citesc postari de genul, am inceput sa folosesc foarte multa crema de maini, ceea ce eu nu faceam mai niciodata. Am una si in geanta, ma dau mereu la scoala dupa ce folosesc igienizant :3!
    Mie nu-mi place mirosul untului de corp de la Planet Spa :(. Il are o colega, si l-am folosit si eu de cateva ori pe brate, dar mi se pare inecacios, greoi, nu-l suport prea bine :(. Imi povestea ca si ea are aceeasi problema, si ca evita pe cat se poate untul ala de corp. Ciudat, mie in general imi place foarte mult mirosul de ciocolata. Dar se pare ca n-a fost sa fie nimic intre mine si acest produs.. Pacat :(!

    RăspundețiȘtergere