joi, 25 aprilie 2013

Tip of the day: Sfatul zilei

Bună, fetelor!

Hameiul este o plantă care are numeroase beneficii asupra sănătății organismului nostru. Noi adăugăm câteva picături de tinctură de hamei (aproximativ 10, nu mai mult, deoarece aceasta este puțin amară, însă în ceaiul îndulcit nu se simte gustul). Este recomandat să fie administrat înainte de masă.

 

Efecte:
  •   antispastic
  • sedativ
  • remineralizant
  • relaxant muscular
  • diuretic
  • antibacterial
Beneficii:
  • combate spasmul muschilor
  • luptă împotriva insomniei, anorexiei și a anxietății
  • ajută la tratarea TBC- ului
  • previne apariția stresului și a durerilor de cap
  • asigură o bună funcționare a tractului intestinal
Am cumpărat tinctura de hamei de la Plafar, la prețul de 7 lei.

 Vă dorim o zi frumoasă! xo xo xo

2 comentarii:

  1. foarte interesant nu cunosteam produsul asta ! pe blogul meu am propus o initiativa si mi-ar face mare placere sa aflu parerea ta pupici!

    http://makeupmania86.blogspot.it/2013/04/fa-ti-blogul-cunoscut-cu-party-link.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca am putut sa iti ofer o informatie noua. Am vazut postarea cu ideea acelei liste de bloguri. Mi se pare interesanta si utila. xo xo

      Ștergere