sâmbătă, 18 mai 2013

Produsele săptămânii

Bună, fetelor!

În perioada 13- 19 mai la Lidl se desfășoară Săptămâna Wellness&Beauty. Au adus la ofertă produse pentru machiat, dar și pentru îngrijirea tenul și a corpului. Am ales să testez untul de corp, toate cele 3 sortimente :) și dischetele exfoliante.


Cele trei unturi de corp au o textură ușoară, care se absoarbe rapid în piele. Despre recipiente ce să mai zic? Îmi plac! Am observat că aceste unturi lasă pielea fină și hidratată. Toate miros foarte bine, dar preferatul meu este cel cu mango. Untul de corp costă 20 lei.



Dischetele exfoliante conțin aloe vera și provitamina B5. Se pot folosi împreună cu un produs de curățare, dar și cu apă. Dischetele conțin mici particule exfoliante, care curăță în profunzime tenul. Sunt destul de exfoliante, chiar se simt particulele cum își fac treaba. Tenul rămâne fin și curat.
Dischetele sunt perfecte pentru tenul normal sau gras, acestea fiind prea exfoliante pentru tenul sensibil. Se recomandă utilizarea de 1-2 ori pe săptămână. Am cumpărat acest produs la prețul de 6 lei.

Aveți grijă de voi și vă îmbrățișez cu mult drag! xo xo xo

3 comentarii:

  1. Par tentante unturile de corp, dar deja am cateva si am zis sa nu mai cumpar pana nu termin :)

    Te invit la un giveaway cu Oasap
    http://o-fata-simpla.blogspot.ro/2013/05/oasap-giveaway-international.html

    RăspundețiȘtergere
  2. Hmm, am si eu pe wishlist untul de corp cu cocos :D. Dischetele par foarte interesante, vreau si eu sa le incerc.
    Multumim ca ne tii la curent :*!

    RăspundețiȘtergere