vineri, 17 mai 2013

Review: Gel contur ochi de la Hofigal

Bună, fetelor!

Pielea din jurul ochilor este sensibilă, de aceea trebuie să folosim produse care sunt delicate cu pielea. Atunci când se atinge pragul de 24 ani, trebuie să acordăm o mai mare atenție îngrijirii acestei zone. De la această vârstă ridurile fine încep să-și facă apariția. Acest lucru l-am observat și eu, așa că am început căutarea unui produs care să atenueze ridurile. Și, ca bonus oboseala și-a lăsat și ea amprenta asupra pielii din jurul ochilor. Astăzi aș dori să vă vorbesc despre un produs care la mine a avut efecte pozitive. Acesta este Gelul contur pentru ochi de la Hofigal.

 

Ingrediente:
Aqua, glycerin, Echinacea purpurea, carbomer, triethanolamine, propylene glycol, Hippophae rhamnoides, Olea europaea, Citrus amara, methylchloroisothiazolinone/ methylisothiazolinone/ benzyl alcohol, ubiquinone - Coenzyme Q10.

Ce am observat:
  • are o textură ca de gel, care se absoarbe rapid în piele
  • hidratează
  • zona ochilor este mai luminoasă
  • cearcănele s-au mai estompat
  • are un miros puternic, a citrice
  • oferă senzația de răcorire
  • trebuie aplicată o cantitate mică, dacă se aplică o cantitate mare pielea devine lipicioasă
De unde l-am cumpărat:
Am cumpărat gelul pentru ochi de pe site-ul daciccol, la prețul de 8,05 lei.

Nota acordată:
4,5/ 5


Vă doresc o zi frumoasă și un weekend minunat! xo xo xo

2 comentarii: