miercuri, 19 iunie 2013

NOTD: Dotty Rainbow

Bună, fetelor!

Îmi place foarte mult să stau și să admir curcubeul. Sunt fascinată de culorile frumoase ale acestuia, de aceea astăzi vreau să vă prezint o manichiură inspirată de curcubeu.

 
Am  folosit pentru bază o ojă albă, iar cu ajutorul unei scobitori am aplicat bulinele. La sfârșit am aplicat un top coat, astfel manichiura va rezista un timp mai îndelungat. Și gata! Curcubeul și-a făcut apariția și pe unghiulițe. :)



Sper că v-a plăcut această postare. Vă doresc o zi frumoasă! xo xo xo

3 comentarii:

  1. Ce dragut arata :D. O manichiura vesela si varatica, imi place :D!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie! Vreau sa ma bucur din plin de vara. Multumesc pentru comentariu! xo

      Ștergere
  2. am avut si eu o manichiura de genul asta si culmea am folosit tot culoarea alba de la leydi ca baza :))

    RăspundețiȘtergere