vineri, 7 iunie 2013

Picks of the week

Bună, fetelor!

Cum a fost săptămâna aceasta? Pentru mine a fost una obositoare, serviciul mi-a ocupat tot timpul. De aceea weekend-ul este momentul în care încerc să mă relaxez și să mă odihnesc cât de mult pot. Păcat că trece prea repede. :( Weekend-ul trecut am fost la o rundă de cumpărături și am ales câteva lucrușoare, așa ca să mă răsfăț și eu un pic. ; )


 Cremă pentru păr neted fără fire rebele de la Pantene Pro-V - eu am părul ondulat, iar firele rebele își fac de cap, mai ales în zilele în care atmosfera este umedă. Am căutat mult timp o cremă care să-mi cumințească firele rebele. Am folosit această cremă de două ori și până acum sunt mulțumită. Am observat faptul că părul este mai neted. Costul produsului este de 23 lei.

 De la H&M am ales un tricou albastru și simplu deoarece albastru se numără printre culorile mele preferate și, fiind simplu, pot să-l asortez la mai multe ținute și să-l combin cu numeroase accesorii. Tricoul este perfect pentru sezonul cald deoarece are o textură fină și lejeră, care lasă pielea să respire. Am cumpărat tricoul cu 20 lei.

Deoarece anul acesta se poartă foarte mult fundițele am ales acest elastic pentru păr, care este super drăguț și girly. Acesta a costat 2 lei. De la H&M am mai ales și aceste agrafe aurii pentru păr, care m-au costat 8 lei.

Vă doresc un weekend liniștit! Aveți grijă de voi! xo xo xo

4 comentarii: