luni, 15 iulie 2013

Noi cumpărături de pe iHerb

Bună, dragele mele!

Săptămâna trecută am primit coletul cu produse iHerb pe care le comandasem cu aproximativ 8 zile lucrătoare înainte. Ca de obicei, modul în care au fost ambalate produsele a fost impecabil, durata de procesare a comenzii a fost foarte scurtă (a doua zi de la plasarea comenzii am primit un e-mail de înștiințare că produsele au fost expediate), plus că am primit și un produs cadou. Toate aceste lucruri mă fac să doresc să le fiu clientă fidelă deoarece sunt mulțumită de serviciile lor și de prețurile produselor pe care le comercializează.


 Am comandat câteva produse cosmetice pe care vreau să vi le arăt și vouă.


1. Cremă de față Aveeno Clear Complexion


Este o cremă de zi destinată unui ten problematic, conține acid salicilic pentru tratarea acneei și complex de soia pentru uniformizarea nuanței pielii. Am aplicat-o o singură dată și am observat că este matifiantă, dar nu usucă, ci este și hidratantă. Are un miros fresh, ambalajul este practic și igienic, fiind dotat cu o pompiță. A costat 18$. Pentru un conținut de 120 ml, eu spun că este un preț foarte bun.


2. Primer corector Mineral Wear de la Physicians Formula


 Este un produs multifuncțional deoarece are mai multe calități: primer, corector și produs ce oferă protecție solară (SPF 15). Am cumpărat nuanța Nude, aceasta fiind singura disponibilă pe site.


Acest primer este prevăzut cu o pensulă ce face aplicarea mai ușoară. Conține minerale pentru a lăsa pielea să respire. Produsul nu conține parfum, ulei sau gluten, fiind non-comedogenic. A costat 9,55$. L-am folosit o dată și mi-a plăcut. Mai multe detalii în curând după ce îl voi folosi un timp mai îndelungat.


3. Tratament leave-in pentru păr Eco Chic Technology de la Giovanni


Produsul este destinat tuturor tipurilor de păr, are un miros plăcut, discret, nu are consistență uleioasă, ci apoasă. Sper să funcționeze. Din ce am văzut pe ambalaj, conține vitamine și proteine ce protejează părul de căldură, de chimicale și repară părul uscat și deteriorat. Prețul produsului a fost de 5,73$. L-am cumpărat deoarece avea multe review-uri pozitive pe site.


4. Ulei de arbore de ceai 100% de la Cococare


 Este un produs natural destinat îngrijirii pielii. A costat 6,37$. O să vă povestesc mai multe despre cum puteți folosi acest produs într-o postare viitoare.


5. Gel antibacterian Citrus II


Pentru că am întotdeauna în geantă un gel antibacterian, am pus ochii pe acest produs deoarece raportul cantitate/ preț este foarte bun. Am plătit 2,44$ pentru 118 ml. Miroase a citrice și susține că nu usucă pielea mâinilor, ceea ce ar fi foarte bine să și facă. Nu îmi plac produsele ce îmi usucă mâinile.


Am primit și un mic cadou de la echipa iHerb :)


-balsam de buze Madre Bees (miroase super și hidratează foarte bine) - pe acesta l-am ales eu de pe site deoarece mi se acorda posibilitatea de a alege un produs dintre cele prezentate
-un mic evidențiator inscripționat cu marca iHerb
-o capsulă cu ulei omega

Aștept cu nerăbdare să testez aceste produse pentru a vedea de ce sunt în stare. O să revin cu păreri în postările viitoare. Nu uitați de giveaway-ul nostru aniversar organizat în parteneriat cu Lush România. Sper să vă înscrieți cât mai multe!
Dacă doriți să plasați o comandă iHerb, puteți folosi codul WBL941 pentru a beneficia de o reducere de 10% pentru comenzi cu o valoare mai mare de 40$ sau de 5% pentru cele cu valori mai mici de 40$.
Să aveți o săptămână frumoasă în care să vă meargă din plin!
Hugs!!

8 comentarii:

  1. Ce produse dragute. De abia astept review-urile la fiecare produs pentru a vedea cat de mult merita. Asa pofta mi-ai facut de o comanda iHerb:) sal e folosesti cu multa bucurie:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa folosesti produsele cu placere !

    RăspundețiȘtergere
  3. sa le folositi pe toate cu placere
    astept review pentru primer.. dar si pentru celelalte.
    pupicei!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sigur ca voi reveni cu review-uri deoarece doresc sa va impartasesc impresiile mele.
      Am un giveaway interesant cu cei de la Lush. Mi-ar face placere sa te inscrii. xoxoxo

      Ștergere
  4. Cel mai mult ma tenteaza tratamentul leave-in si acel primer corector. Abia astept review-urile. :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O sa va povestesc despre ele in postarile viitoare, asta e sigur. Asa ca... stai pe aproape. ;)

      Ștergere