marți, 2 iulie 2013

Vivacity by Oriflame

Bună, dragele mele!

După mai multe zile mohorâte, soarele își arată în sfârșit chipul pe cerul senin de vară, încălzindu-ne cu surâsul său mult iubit. Deci e timpul să profităm de timpul frumos, de vacanță și să încercăm să ne simțim cât mai bine, să ne relaxăm, căci merităm din plin să ne odihnim după un an de învățat sau de muncit din greu la serviciu.
Pentru mine, un ingredient care îmi influențează dispoziția este parfumul pe care îl port. În urmă cu o lună vedeam într-un catalog Oriflame un parfum a cărui descriere mi-a atras atenția: "Vibrantă şi emanând poftă de viaţă, apa de toaletă Vivacity este esenţa femeii spontane, cu spirit liber. Grapefruit roz efervescent, floare delicată de portocal şi vetiver senzual - toate se combină armonios, într-o înlăţuire olfactivă ce încântă simţurile."  Este vorba despre apa de toaletă Vivacity despre care doresc să vă vorbesc astăzi.


Ce îmi place la acest produs?

  • are un miros plăcut, fructat, cu note calde de citrice și vetiver
  • este un parfum lejer, potrivit pentru vară
  • ambalajul este frumos, are o formă interesantă
  • capacul se fixează bine, deci nu există riscul să se împrăștie produs dacă este purtat în geantă


Ce nu îmi place la acest produs?

  • nu își menține mirosul
Este adevărat că, fiind o apă de toaletă, nu mă puteam aștepta să își păstreze mirosul foarte mult timp, însă mie mi se pare că acest produs nu își menține mirosul decât vreo 2 ore (cu indulgență). În decursul unei luni am consumat aproape jumătate din recipient, ceea ce mi se pare mult. Este prima oară când consum așa de repede o apă de toaletă. Personal cred că nu se merită cumpărat, chiar dacă a costat doar 53 de lei. Data viitoare voi investi într-un produs mai înalt calitativ, chiar dacă voi cheltui mai mulți bani.

6 comentarii:

  1. O apa de parfum te tine cateva luni bune, chiar daca costa mai mult, isi merita investitia ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este, data viitoare voi investi intr-un parfum de calitate. Am cumparat aceasta apa de toaleta de la Oriflame deoarece nu am mai folosit produse de la ei de ani buni si eram curioasa de calitatea acestora. De la ei mi-a placut mult parfumul Freya, dar nu il mai au in catalog.

      Ștergere
  2. Sunt de acord! Cand a aparut Vivacity in catalog am vrut sa mi-l iau si eu, insa l-am ales pe Getaway pentru ca mi s-a parut ambalajul mai vesel. Mare greseala. Nu rezista, si nu mirosea nici cine stie cum. Cand am citit ptimele randuri din postarea ta, imi bagam putin unghiuta-n gat ca nu l-am luat p-asta, dar daca zici ca nu isi mentine mirosul.. Hmm.. Pacat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, mare pacat pentru ca mie chiar imi place mirosul. Calitatea produsului insa...lasa de dorit.

      Ștergere