joi, 19 septembrie 2013

Hair of the day: Braided Bun


Bună, fetelor!

Dimineața am foarte puțin timp la dispoziție pentru a mă pregăti, de aceea pentru a-mi aranja părul îmi place să fac coafuri simple și rapide. Timpul alocat aranjării părului variază între 3 - 5 minute. Puțin, nu-i așa?
Astăzi doresc să vă arăt una dintre coafurile mele preferate.



Pasul 1
Prindeți părul într-o coadă, apoi împărțiți părul în două și împletiți fiecare jumătate.

Pasul 2
Înfășurați fiecare codiță împletită în jurul elasticului de păr. Folosiți agrafe de păr pentru a fixa împletiturile.

Pasul 3
Aplicați puțin fixativ pe păr.

Pasul 4
Gata! Sunteți pregătite să ieșiți pe ușă și să cuceriți lumea.














Sper să vă placă această postare și că o veți găsi utilă.

Vă doresc o zi minunată! xo xo xo


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu