duminică, 15 septembrie 2013

Tendințe toamnă- iarnă 2013

Bună, fetelor!

De curând mi-am cumpărat revista Unica din paginile căreia am aflat noile tendințe în materie de fashion. Împreună cu această revistă am primit cadou un lapte de corp de la Gatto Nero, produs ce are o textură lejeră și fluidă, dar hidratantă în același timp, iar mirosul îmi amintește de o pădure de rășinoase deoarece conține arome de rozmarin, eucapilt și pin.




Printre paginile revistei am găsit și o mostră de lapte de corp Nivea ce se folosește sub duș. Am înțeles că este foarte hidratant, dar eu sunt nerăbdătoare să îl încerc pe pielea mea.

Tendințele toamnă-iarnă 2013 sunt foarte interesante. Am selectat câteva imagini reprezentative din revista Unica ce sunt însoțite de titluri sugestive, așa că o prezentare mai detaliată este de prisos.






























Dintre toate tendințele, preferatele mele sunt următoarele: botinele și pantofii cu decupaje interesante, detaliile caracteristice stilului baroc, sacourile din tweed pentru toamnă și puloverele din mohair pentru iarnă.

Care este trendul ce vi se pare mai interesant?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu