joi, 24 octombrie 2013

DIY: Bookmark



Bună, fetelor!

Astăzi o să vă arăt cum puteți să vă faceți singure un semn de carte drăguț. Este foarte simplu de realizat.


Pentru a face acest semn de carte aveți nevoie de o coală de hărtie în formă de dreptunghi.


Pasul 1 - Pe orizontală, îndoiți coala pe jumătate.


Pasul 2 - Pe verticală, îndoiți coala pe jumătate.


Pasul 3 - Deschideți coala.


Pasul 4 - Îndoiți colțul de jos al fiecărei jumătăți, pliindu-l pe linia de mijloc dintre cele două părți.


Ar trebui să arate așa:


Pasul 5 - Întoarceți pe partea cealaltă coala.


Pasul 6 - Îndoiți cele două părți de sus.


Ar trebui să arate așa:


Pasul 7 - Desfaceți cele două îndoiduri de la pasul anterior.


Pasul 8 - Îndoiți iar cele două părți, dar numai pâna la linia formată la pasul de mai sus.


Pasul 9 - Îndoiți colțurile. Nu foarte mult, ci până la linia de mijloc.


Gata! Semnul de carte în formă de inimioară așteaptă să fie pus în cartea preferată.




Puteți folosi coli colorate, dar și o coală albă pe care să o pictați cu ce culoare doriți. De asemenea puteți folosi coli de diferite mărimi, depinde de preferințele voastre.

Am realizat și un semn de carte în ton cu anotimpul toamna.

 


 


Dacă vă hotărâți să recreați acest semn de carte, mi-ar face mare plăcere să le văd. Puteți să-mi trimiteți poza pe pagina de Facebook a blogului.

Vă doresc o zi minunată!
xo xo xo

4 comentarii:

  1. Ce dragut e semnul de carte si usor de facut :) mersi pentru tutorial :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce dragut e! Acum parca imi pare rau ca am renuntat la carti si am trecut pe e-reader. Dar tot am o biblioteca plina si va veni candva randul lor, le pregatesc din timp semne de carte :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E dragut si simplu de realizat. Cu siguranta si cartile vor fi incantate! :D Pupici

      Ștergere