vineri, 4 octombrie 2013

Haul: Miniprix Goodies



Bună, fetelor!

Acum câteva zile am plasat o comandă pe site-ul miniprix, iar ieri mi-a sosit coletul cu bunătăți, așa că m-am hotărât să vă arăt și vouă, dragi prietene, ce mi-am luat.






Bustieră - 9 lei
Conține 90% bumbac și 10% fibră sintetică
Am ales să cumpăr această bustieră deoarece este elegantă și feminină.
O puteți cumpăra de aici.






Ghete cu talpă joasă - 148 lei
Sunt confecționate din piele naturală. Din păcate pe stoc mai sunt decât mărimile 39, le puteți găsi aici.
Am ales să cumpăr aceste ghete deoarece sunt din piele și sunt comode (perfecte pentru zilele lungi și obositoare petrecute la serviciu, unde stau mult în picioare).
Le văd purtate cu:
* o pereche de skinny jeans, un cardigan lung și cu o eșarfă pufoasă
* o pereche de pantaloni negri și cu un pulover călduros
* o pereche de colanți, o rochiță și cu un pulover 





La comenzi de minim 100 lei primești transportul gratuit. Și cum a mea comandă a depășit această sumă, nu am plătit transportul, iar pe email am primit un voucher cadou în valoare de 30 lei. Așa că eu zic că am făcut o afacere bună. Îmi plac produsele mult și cu siguranță îmi va face mare plăcere să le port. 


Aveți grijă de voi! xo xo xo

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu