joi, 10 octombrie 2013

Review: Șamponul I Love Juicy de la Lush


Bună, fetelor!

Vreau astăzi să vă vorbesc puțin despre părul meu și despre ce șampon folosesc. În adolescență părul meu era normal, nu aveam nicio problemă: mătreață... sebum... toate acestea îmi erau străine. Dar totul s-a schimbat în ultimul an de liceu, probabil din cauza stresului. La început am avut o perioadă în care scalpul era foarte uscat, dar după examenul de bacalaureat această problemă a dispărut. După stresul avut cu examenul a venit timpul altui stres: am început facultatea, serviciul. Ei, de atunci părul meu a început să se îngrașe foarte repede. Și tot de atunci a început și vânătoarea de șampoane care să țină sub control sebumul. Ajunsesem să îmi spăl părul în fiecare seară, dar după aceea am descoperit șampoanele uscate și am început să îmi spăl părul la două zile. Acum toate acestea au devenit amintiri deoarece am descoperit un produs care mă ajută să am părul curat timp de trei zile. Este vorba despre șamponul I Love Juicy de la Lush.




Pe site acest șampon este descris astfel:

"  Diferența dintre șamponul nostru și altele de pe piață este diferența dintre a trăi și a exista. Aproape poți simți viața trepidând într-un flacon de I Love Juicy. E și normal, având în vedere că poate fi ușor luat drept un cocktail de papaya, mango, ananas, kiwi și lămâi fresh. Arma secretă de curățare a părului gras stă în enzimele pe care le conține. Un alt avantaj constă în faptul că spre deosebire de șampoanele obișnuite, șamponul bio I Love Juicy nu te scapă în același timp și de uleiurile pe care le secretă în mod normal scalpul, ci doar de cele în exces. Nu-l vei mai schimba niciodată pe altceva. "

De ce îmi place acest șampon?
  • curăță foarte bine părul
  • ține sebumul sub control timp de trei zile
  • nu usucă părul
  • conferă volum părului
  • părul este strălucitor și mătăsos
  • părul se aranjează ușor
  • are un miros plăcut, proaspăt, de citrice
  • pentru a-mi curăță părul trebuie să folosesc o cantitate mică de produs


Am realizat și câteva fotografii care nu sunt editate.


 Fotografie făcută în interior, fără a folosi blitz-ul


Fotografie făcută în interior folosind blitz-ul


 Următoarele două fotografii sunt făcute afară, la lumina zilei.


 




M-am spălat pe păr cu șamponul I love Juicy, după aceea am aplicat balsamul de păr Happy Happy Joy Joy tot de la Lush despre care v-am vorbit aici.  Îmi place foarte mult această combinație!!! Părul se aranjează foarte frumos. În fotografiile prezentate nu am aplicat niciun alt produs de aranjare, doar l-am periat de dimineață. Sunt super încântată de rezultat! :)




Ce aș schimba la acest șampon?
Parabenii de la sfârșitul listei cu ingrediente.
Aș mai cumpăra acest șampon?
Da!!! Îl recomand. Pentru mine a avut rezultatele dorite.


De unde se poate cumpăra?
Din magazinele Lush, dar și de pe site.


Sper că veți găsi această postare utilă. Vă doresc o zi minunată!
xo xo xo

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu