vineri, 15 noiembrie 2013

DIY - Mască naturală pentru păr sănătos



Bună, fetelor!

Cu toate ne dorim să folosim produse naturale pentru îngrijirea pielii și a părului, de aceea am hotărât ca astăzi să vă prezint o mască pentru păr, care va da podoabei capilare hidratarea de care are nevoie.


 





Ingrediente:
  • 2 linguri ulei de măsline
  • 2 gălbenușuri de ou


* Se amestecă ingredientele într-un bol. Se aplică pe păr și se lasă să acționeze timp de 30 minute.

Uleiul de măsline:
  • hidratează
  • luptă împotriva mătreții
  • tonifică firul de păr

Gălbenușul de ou:
  • hidratează
  • dă strălucire părului
  • lasă părul mătăsos

Îmi place această mască deoarece:
  • lasă părul hidratat
  • părul devine strălucitor și mătăsos
  • îmblânzește firele rebele


Vă doresc o zi frumoasă, iar acest sfârșit de săptămână să fie minunat!
^_^
xo xo xo

7 comentarii:

  1. it seems great darlin!
    Lovely blog, what about following each other via GFC and Bloglovin? Just let me know!
    Xxx

    Carolina

    www.the-world-c.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte buna masca aceasta! Si eu o folosesc, iar cand nu am ulei de masline il inlocuiesc cu ulei de floarea soarelui presat la rece.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am incercat-o niciodata cu ulei de floarea soarelui presat la rece, asa ca multumesc de idee. Te pup

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. Mi-ar face mare plăcere să aflu și părerea ta despre această mască. Ce efecte ai observat? xo

      Ștergere