marți, 17 decembrie 2013

Best Winter Shower Gels: Gelurile de duș preferate ale iernii


Bună, fetelor!

Anotimpul iarna este un anotimp plin de magie: Crăciunul, Anul Nou și de asemenea miresmele îmbietoare de măr... scorțișoară... portocală...
Astăzi doresc să vă prezint gelurile de duș pe care le folosesc cu mare drag în acest sezon.





Gel de duș Spiced Apple de la Mill Creek Botanicals - nu conține parabeni, miroase a măr și a scorțișoară, lasă pielea curată și catifelată. Am cumpărat acest gel de duș la set cu o loțiune de corp care miroase la fel de bine, de pe site-ul iHerb.

Ingrediente:
Purified water, aloe barbadensis leaf juice, sodium lauroamphoacetate, cocamidopropyl betaine, decyl glucoside, lauric diethanolamide, sodium chloride, calendula officinalis flower extract, chamomilla recutita (marticaria) flower extract, pyrus malus (apple peel) extract, cinnamomum zeylanicum (cinnamon) leaf oil, bisabolol, panthenol, tocopheryl acetate, potassium sorbate, sodium benzoate, natural botanical fragrance blend.




Deoarece mirosul scorțișoarei este preferatul meu, am cumpărat de la Avon gelul de duș și săpunul lichid Senses Sparkling. Îmi plac, îmi plac, îmi plac!




Gel de duș Pomme Delice (Apple Delight) de la Yves Rocher - Ce-mi place acest gel de duș!!! Notele de bază ale acestuia sunt măr fondant și vanilie. Textura sa groasă face mult clăbuc, lăsând pielea hidratată.



Gel de duș Twilight de la Lush - După o zi grea petrecută la serviciu sau la școală, acest gel de duș este perfect! Lavanda care te relaxează imediat alcătuiește  alături de vanilie  parfumul preferat, iar micile particule argintii îmi reamintesc faptul că sunt precum o steluță și că trebuie să strălucesc cât de mult pot. Fiecare din noi are puterea de a lumina, emanând în jur bunătate, simplitate, modestie, onestitate, tot ceea ce reprezintă mai frumos omul în esența lui.


Îmi plac gelurile de duș de la Lush deoarece îmi lasă pielea hidratată, catifelată, iar parfumul acestora rămâne pe piele pentru mai multe ore.


Gel de duș Snow Fairy de la Lush - Numai când mă uit la el mă bine dispun. Este un gel de duș jucăuș ce mă duce cu gândul la copilărie, iar mirosul său de gumă de mestecat îmi ridică moralul și îmi aduce zâmbetul pe buze într-o clipită. Acest gel de duș îmi aduce aminte că și eu sunt o zână și că pot să mă străduiesc să împlinesc micile dorințe ale celor dragi pentru a le aduce bucurie în suflete. Sau pot încerca să dăruiesc un zâmbet celor din jur, făcând lumea un pic mai bună.



Această postare trebuia să fie numai despre geluri de duș, dar nu am rezistat să nu vă arăt și săpunul pe care îmi place să îl folosesc în sezonul rece. Este vorba despre săpunul Angel's Delight de la Lush. Miroase asemănător cu gelul de duș Snow Fairy, doar că gelul are un parfum mai dulce. De fiecare dată când îl folosesc parcă mă transform într-o fetiță îmbrăcată în zână, ce aruncă sclipici plin de fericire, bunătate și iubire peste lumea întreagă.



Voi ce geluri de duș folosiți în sezonul rece?
Nu uitați că sunteți steluțe, deci aveți puterea să străluciți! Îndrăzniți să visați, să construiți propria lume plină de magie și fericire!
xo xo xo

2 comentarii:

  1. Gelurile de dus de la Lush sunt sigu o incantare iarna si iti aduce veselie cand afara e totul gri si atat de frig :) Mie imi place sa folosesc geluri de dus vesele atat iarna cat si vara :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este, gelurile de la Lush sunt speciale. Eu prefer sa folosesc iarna geluri cu mirosuri dulci ( de bomboane) sau spicy, iar vara geluri fructate sau fresh deoarece mi se par mai racoritoare. Pup!

      Ștergere