vineri, 24 ianuarie 2014

DIY: Popcorn Box


Bună, fetelor!

Tuturor ne plac floricele. Sunt gustoase, sățioase, tovarășele care dau "gust" oricărui film. Astăzi vreau să vă arăt cum putem să ne facem singure cutii care cu siguranță vă vor face să savurați floricele cu mai mult drag și vor impresiona musafirii atunci când dați o mică petrecere. :D




Pasul 1: Pe o coală de hârtie am printat șablonul cutiei și l-am decupat. Am găsit șablonul aici.


Pasul 2: Am trasat conturul șablonului pe un carton.


Pasul 3: Aici începe toată distracția. Puteți personaliza cutia cum doriți. Eu am ales să realizez una mai jucăușă și una mai elegantă. Dacă tot se apropie Ziua Îndrăgostiților puteți realiza una dedicată acestei zile.


Pasul 4: Am îndoit cutia pe liniile punctate și am lipit marginile.




 Gata! Cutiuțele cochetele așteaptă să fie umplute cu floricelele delicioase.





M-am distrat așa de mult realizând aceste cutii, iar rezultatul m-a încântat nespus! Floricele sunt gata, mai rămâne doar să găsesc un film bun. Aveți vreo recomandare?


Mulțumesc pentru vizită.
 Să aveți parte de un weekend minunat!
xo xo xo

4 comentarii: