vineri, 14 februarie 2014

Produsele preferate al săptămânii




Este oficial! Această săptămână intră în categoria acelor momente dificile și obositoare, dar ce mă bucură este faptul că săptămâna este pe sfârșite, iar în weekend o să mă odihnesc și o să-mi încarc bateriile pentru săptămâna viitoare, care se anunță a fi tot obositoare (sper să nu fie așa). Prezența celor dragi și, bineînțeles a produselor favorite în aceste zile, mi-au ridicat moralul. Aș dori să vă prezint și vouă acele produse care au reușit să-mi facă pielea să se simtă și să arate bine în această săptămână.





Șervețele demachiante Pure - știu că am tot vorbit despre acestea, dar îmi plac foarte mult. Primul lucru pe care îl fac atunci când mă întorc de la serviciu este să mă demachiez. Folosesc aceste șervețele deoarece îmi lasă tenul curat, iar pielea se simte proaspătă.



Cremă pentru ten de la Desert Essence - îmi place deoarece matifiază tenul și mă ajută să țin sub control apariția imperfecțiunilor. Am scris un review despre această cremă. Puteți citi articolul aici.



Demachiant Let the Good Times Roll de la Lush - miroase foarte bine! După folosire tenul se simte...wow... Este un bun exfoliant, reușind să îndepărteze celulele moarte de la suprafața pielii și să îi confere acesteia strălucire și prospețime.






Emulsie nutritivă cu extract de castraveți de la Doina - îmi place deoarece oferă pielii hidratare.



Loțiune tonică de la Clean&Clear - este una dintre loțiunile tonice preferate deoarece înlătură impuritățile tenului foarte bine și luptă împotriva punctelor negre și a acneei.



În această săptămână am dat hidratare și strălucire părului cu ajutorul tratamentului leave-in de la Avon. Un review pentru acest produs am scris aici.

Care este produsul favorit al săptămânii în cazul vostru? Mi-ar face mare plăcere să primesc câteva recomandări!
Să aveți o zi frumoasă și liniștită!
xo xo xo


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu