miercuri, 30 aprilie 2014

April empties: Produsele terminate luna aceasta






Suntem deja la sfârșitul lunii aprilie? Unde, cum, când a trecut timpul?!? Realizez că zilele ce au trecut nu se mai întorc, așa că cel mai bine e să profit la maxim de fiecare zi și să fac ceea ce îmi place, să arăt mai multă bunătate celor din jur, să-mi arăt aprecierea celor pe care îi iubesc, să-mi cumpăr noi produse cosmetice și desigur, să încerc și mai mult să golesc raftul pentru ca noile produse să aibă mai mult loc. :D

Astăzi aș dori să vă vorbesc puțin despre produsele terminate în această lună. Nu am reușit să termin multe, dar sunt mândră de mine.







Mască pentru păr și scalp Tea Tree Treatment de la Paul Mitchell - îmi place această mască deoarece îmi lasă părul moale și revigorat; când o aplicam pe păr simțeam o ușoară senzație de mentol. Pentru a beneficia și de ultima picătură de mască va trebui să tai recipintul - acest lucru se va întâmpla diseară. :D

Spray pentru descurcarea părului Avon Naturals - are un miros plăcut de mango, nu încarcă părul, îl lasă ușor de descurcat și de coafat.




Deodorant Sure Women - nu conține alcool, are un parfum plăcut, nu pătează hainele, este perfect pentru persoanele care nu depun un efort fizic intens.

Loțiune pentru corp Celine Dior - are un miros elegant (îmi place), se absoarbe rapid în piele, lăsând-o catifelată și hidratată.

Loțiune pentru corp Vaseline - îmi plac mult produsele Vaseline! Această loțiune are o textură ușoară, nu conține parfum, este perfectă pentru pielea sensibilă sau uscată.




Cremă pentru duș Cien - miroase foarte bine! Lasă pielea curată, catifelată, hidratată, iar după duș pe piele rămâne un parfum subtil de mango. Chiar îmi pare rău că s-a terminat.

Săpun lichid Avon Senses - dacă vă place mirosul de măr cu scorțișoară, atunci vă recomand acest săpun.




Dizolvant pentru lacul de unghii Cien - este preferatul meu! Nu conține acetonă și îndepărtează bine oja de pe unghii. Îl recumpăr de fiecare dată cu încredere pentru că este blând cu unghiile, iar un singur disc demachiant îmbibat cu acest dizolvant îmi ajunge pentru a șterge toată oja. În cazul în care lacul de unghii conține sclipici, folosesc doză dublă.




 Mască exfoliantă pentru picioare Avon Foot Works - produsele din această gamă se numără printre preferatele mele de la Avon. Această mască exfoliază foarte bine, fiind nelipsită din colecția mea de produse pentru îngrijirea picioarelor.


Voi ce produse ați terminat luna aceasta?


Să aveți o zi frumoasă!
xo xo xo

3 comentarii:

  1. Ai fost tare harnica! Eu tot cam atatea produse am terminat in 2 luni :))

    RăspundețiȘtergere
  2. ai fost harnica, trebuie sa merg si eu il Lidl sa imi umpar ceva da la cien

    http://frombeautywithlove.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  3. Dizolvantul pt lacul de unghii Cien este și preferatul meu, chiar de curând mi-am luat un flacon nou pt că se teminase celalalt.
    Am si eu un gel de dus de la Celine Dion și miroase la fel cum ai zis si tu, delicat si elegant.

    La sfarsitul lunii am aruncat un flacon de crema de fata si un gel de curatare.
    http://ebonyvintage.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere