miercuri, 2 aprilie 2014

Mici cumpărături




Îmi place să îmi petrec sfârșitul de săptămână alături de cei dragi, de aceea în acest weekend am avut parte de o zi minunată alături de surorile mele, la cumpărături. Ce poate fi mai frumos?! :)

Am mers pe la magazinele preferate: DM, Lush și H&M. Iată ce ne-am cumpărat:





Din DM am ales acest deodorant, care miroase foarte bine și până acum sunt mulțumită de el: mă protejează cu succes împotriva transpirației și a mirosului neplăcut. A costat 6 lei.



De la Lush am ales două săpunuri Dirty, un săpun Miranda și un ulei de baie You've been mangoed. Toate miros așa de bine!



De la H&M am ales următoarele articole:











Chiar dacă a trecut vremea rece am ales o pereche de mănuși și un palton, care mi-au plăcut mult, mult de tot. Cu siguranță la iarnă voi fi cochetă îmbrăcată cu acest palton, iar mâinile mele nu vor ști ce înseamnă frigul.








Sper să aveți parte de o zi minunată, plină de reușite!
xo xo xo


Un comentariu:

  1. sa le purtati cu placere :).


    cat despre lush, mi-a fost deschisa pofta :). acum testez un alt produs :).

    RăspundețiȘtergere