miercuri, 14 mai 2014

NYX Rouge Cream Blush - blush-ul perfect




În ultima vreme am fost în căutarea unui blush pigmentat, care să arate natural și care să se întindă bine pe piele. Îmi plac fardurile de obraz cremă deoarece rezistă un timp mai îndelungat, fiind potrivite și pentru zilele călduroase în care mergem la piscină sau la mare. Cercetările mele s-au oprit asupra blush-ului cremă Rouge de la NYX, iar spre testare am ales nuanța Hot Pink.





Îmi place să îmi petrec timpul liber prin magazinele fizice, dar și prin cele online care comercializează o gamă largă de produse ce sunt accesibile ca preț, dar care sunt și de calitate. Ador să mă pierd printre zeci, sute de produse cosmetice, să citesc descrierile acestora, să admir fiecare nuanță și să visez la cât de bine le-ar sta pe raftul meu . ;)
Mă bucur mult că am descoperit site-ul produsecosmetice.ro deoarece aici pot găsi numeroase produse de calitate la prețuri pentru buzunarul meu. Cui nu-i plac produsele bune și ieftine? Mie una, da. 
Produse pentru... îngrijirea pielii... a părului... parfumuri... produse de machiaj... Pe acest site găsești orice ai nevoie. Acum știu de unde o să-mi cumpăr produse! :D
În plus pe acest site găsiți mereu promoții tentante, iar produsele se dau ca pâinea caldă, așa că dacă ați pus ochii pe un produs, nu ezitați în a-l cumpăra. 

Să revenim acum la produsul despre care vă vorbeam la început. :)


M-am îndrăgostit de acest blush din prima clipă de când l-am văzut. Îmi place foarte mult!!!


+ are o textură cremoasă și moale, care parcă se topește la contactul cu pielea
+ se aplică foarte ușor
+ oferă un aspect natural machiajului
+ rezistă un timp îndelungat pe ten
+ pielea capătă strălucire și prospețime
+ este foarte pigmentat și când spun foarte... vorbesc serios; nu am mai avut un produs cu o așa mare putere de colorare a pomeților
+ se potrivește atât unui ten deschis, cât și unui ten mai închis la culoare
+ ambalajul este de calitate, fiind confecționat dintr-un plastic rezistent
+ are un preț accesibil, doar 34 lei





 Nuanța Hot Pink este o nuanță drăguță, jucăușă și feminină. În weekend am purtat acest blush și am primit multe complimente din partea unor persoane care se minunau ce pigmentat, frumos și natural arată acest fard de obraz. Cineva m-a numit chiar și "trandafirico". -blushing- (*^_^*)
Când l-am aplicat pentru prima dată, tot ce am putut să spun a fost "WOW". Sunt foarte încântată de acest blush, ba chiar am făcut și un dans al bucuriei când am văzut cât de minunat este. ^.^
 Mai multe detalii despre acest produs puteți găsiți aici.
Din păcate nuanța Hot Pink nu mai este pe stoc, dar pe site sunt disponibile următoarele nuanțe: Tickled și Rose Petal.



Nota mea pentru acest produs este 10, îl recomand cu toată încrederea. Și, pentru că îmi place așa de mult,  intenționez ca pe viitor să încerc și alte nuanțe, precum și alte produse din gama NYX. Dacă vă tentează și pe voi, puteți arunca o privire aici.

Voi ce blush-uri preferați? Ați încercat acest fard de obraz?


Să aveți o zi minunată! Nu uitați că sunteți frumoase și speciale!
Vă îmbrățișez cu mult drag!
xo xo xo


2 comentarii:

  1. Blush-ul are o culoare superba :) Mie imi plac cam orice fel de blush-uri, nu am preferinte cand vine vorba de ele :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, nuanța blush-ului este foarte frumoasă. Mulțumesc pentru comentariu, Macy! Te pup!

      Ștergere