miercuri, 28 mai 2014

Review: Pudră bronzantă Natural Bronzer de la Rimmel London





Caravana verii sosește: vacanța relaxantă, soarele arzător, briza răcoritoare a mării, nisipul fierbinte de sub picioare și bronzul  strălucitor al pielii. Cu razele lui jucăușe, soarele aruncă sclipiri de aur pe fețele oamenilor. Cu multă migală, printr-un sărut fierbinte, el colorează chipurile noastre.

O parte din puterea soarelui a fost ferecată în mici cutiuțe magice care dau culoare și strălucire chiar și celui mai palid ten.  Pudra bronzantă pune în valoare trăsăturile și spendoarea feței. Căutările mele de a găsi un astfel de produs au dat roade:  pudra bronzantă NATURAL BRONZER de la Rimmel London, de pe site-ul produsecosmetice.ro, un cufăr îndesat cu minuni. 






Acest produs are un ambalaj practic și rezistent, ce poate fi purtat cu ușurință în portfard. Pudra bronzantă este  potrivită pentru un machiaj natural, radiant. Conține minerale naturale, care conferă pudrei o textură fină, ca de mătase. Se aplică ușor, chiar și în mai multe straturi până ce se obține intensitatea sau culoarea dorită, fără a arăta artificial. Deoarece nu conține particule strălucitoare, poate fi folosită cu succes pentru conturarea feței.






Prețul este mai mult decât rezonabil (29 lei), având în vedere că efectele pudrei sunt uimitoare.
Îmi place acest produs pentru că mă ajută să am parte de un bronz natural, mai ales că tenul meu este sensibil și nu suportă razele puternice ale soarelui. No more Snow White! ^◡^



De acum pe lista de produse preferate se încrie și acest produs. 


Care este bronzerul vostru preferat?

Vă doresc o zi minunată și nu uitați că sunteți frumoase! 
xo xo xo

6 comentarii:

  1. Arata foarte bine...pe pielea altcuiva, nu a mea. Eu nu ma bronzez, orice as face, asa ca bronyer pentru mine nu exista! Si as vrea sa folosesc, dar chiar nu am gasit inca nunanta ideala! In orice caz, arata foarte bine cel de la Rimmel si are si pret bun. Sa il folosesti fericita vara asta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie mi se pare că acest bronzer este potrivit și pentru o piele deschisă la culoare. Îți recomand să-l încerci și cu siguranță o să-ți placă!

      Ștergere
  2. Acelasi bronzer, aceeasi nuanta este si bronzerul meu preferat. Il folosesc de mai bine de 2 luni si sunt obsedata de el :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că și ție îți place! Să te bucuri de el în continuare! xo

      Ștergere