luni, 23 iunie 2014

Cum să ai un păr strălucitor, ca de aur?






Păr strălucitor... puternic... mătăsos... hidratat... sănătos... sună bine, nu-i așa? În ultimele zile părul meu a înțeles sensul adevărat al acestor cuvinte. Produsul erou al acestei postări este uleiul de argan Oyster Professional Argan Silk. Deoarece părul meu se simte minunat după folosirea acestui produs, nu aveam cum să nu vă vorbesc și vouă, dragele mele, despre acest ulei nemaipomenit.



Arganul este un copac nativ din Maroc, iar uleiul care este extras din semințele acestui copac este soluția multor probleme de natură cosmetică sau medicală. Acest ulei conține acizi grași, vitamina A, omega 6 și 9. Fiind bogat în antioxidanți, este perfect pentru a ne păstra pielea, părul și unghiile sănătoase. Poate fi folosit pentru a diminua ridurile și pentru a trata acneea, pielea uscată și desigur și părul uscat.
Uleiul de argan se mai numește și ”lichidul de aur” deoarece are puterea de a transforma un păr uscat, încurcat, lipsit de strălucire sau fragil într-unul glamorous care va atrage priviri de admirație.




Uleiul de argan de la Oyster îmi place foarte mult deoarece face ceea ce promite, iar astfel de produse cu toate ne dorim să folosim. 
Produsul vine într-un recipient de sticlă (se vede că acest produs este profesional și de calitate), are un miros îmbietor de ciocolată albă care va învălui părul într-o mireasă plăcută. Nu are o textură groasă, ci una fină care se absoarbe rapid în firul de păr, fără a lăsa urme uleioase pe păr sau pe palme (eu am părul gras, dar acest produs nu-l îngreunează și nu-l îmbâcsește- sunt foarte fericită de acest lucru). ^_^
Efectele acestui ulei de argan sunt încântătoare: părul este hidratat, mătăsos, fin la atingere, strălucitor, ușor de coafat și puternic, astfel podoaba capilară căpătând un aspect mai sănătos.



Acest produs îmi inspiră eleganță și profesionalism. Parcă cei de la Oyster au picurat în sticluță lichid de aur izvorât din cele mai alese semințe de argan. De acum am și eu propria baghetă fermecată care îmi transformă părul dintr-o cenușăreasă într-o adevărată prințesă. (˘‿˘ʃƪ)

Îmi place să folosesc uleiul de argan în trei moduri:
  1. Îl aplic cu o oră înainte de a mă spăla pe păr pentru o hidratare intensă.
  2. Îl aplic pe părul umed pentru strălucire, pentru o ușoară coafare și pentru a netezi firele rebele.
  3. Îl aplic pe părul uscat pentru a-l proteja împotriva căldurii de la aparatele de coafat și pentru a accentua strălucirea părului.
Pentru că rezultatele au fost vizibile, surorile mele au dorit să încerce și ele acest produs și au ajuns la aceeași concluzie ca și mine: uleiul de argan de la Oyster este un produs foarte bun ce își merită fiecare bănuț.

Am realizat și câteva poze după ce am folosit acest produs. Trebuie să menționez faptul că fotografiile nu sunt editate și nu ne-am coafat deloc părul, l-am lăsat așa cum s-a așezat el după spălare.

Poze realizate în interior și fără bliț.

 Poze realizate în interior și cu bliț.


Vestea bună este că pe site-ul produsecosmetice.ro găsiți acest produs la un preț redus. Mai multe detalii găsiți aici.


Vă pup și vă îmbrățișez cu mult drag!
xo xo xo

2 comentarii: