marți, 3 iunie 2014

May Empties: Produsele terminate în luna mai




Am pășit deja de câteva zile în luna iunie, dar nu voi lăsa acest lucru să mă împiedice în a vă arăta produsele terminate în luna mai. :D





Șampon uscat Batiste Original - șampoanele uscate de la Batiste sunt cele mai bune pe care le-am folosit până acum. Nu pot trăi fără ele!
Șampon Elvive Smooth-Intense de la L'Oreal - este destinat părului uscat, rebel, promite hidratare și îmblânzirea firelor rebele. Mi-a plăcut acest produs deoarece s-a ținut de cuvânt.



Loțiune tonică Deep Cleansing de la Clean&Clear - v-am mai vorbit despre acest produs și în alte postări anterioare și probabil știți deja că ador această loțiune tonică deoarece luptă împotriva imperfecțiunilor tenului.
Ser cu vitamina C de la Jean D'Arcel - este un produs care lasă tenul hidratat, luminos, însă ridurile fine nu au fost estompate. Voi încerca să găsesc alt ser care să lupte împotriva îmbătrânirii tenului.
Cremă de la Pond's - este o cremă ce are ca rol lupta împotriva ridurilor. Nu este o cremă foarte bună, dar tenul meu uscat a avut parte de o bună hidratare.


Apă minerală naturală de la Elmiplant - un produs foarte bun pe care vi-l recomand și vouă. 
Rimel incolor pentru gene și sprâncene de la e.l.f. - la un capăt al recipientului este rimel pentru gene și la celălalt capăt rimel pentru sprâncene. Deoarece sprâncenele mele sunt cam neastâmpărate și au nevoie de un bun îmblânzitor, pot spune că acest produs m-a ajutat mult.



Gel de duș cremă Tesori D'Oriente - sunt îndrăgostită până peste cap de acest produs. Miroase foarte bine, hidratează și lasă pielea catifalată.
Loțiune pentru corp Passion Senses de la Avon - miroase a gumă de mestecat, are o textură ușoară care se absoarbe repede în piele, lăsând-o hidratată. Este un produs pe care îl recomand pentru lunile sezonului cald.
Gel de duș cremă Shower Cream de la Cien - miroase a mango, are o textură cremoasă care hidratează, iar parfumul persistă pe piele. Acest produs mă duce cu gândul la o petrecere pe o plajă exotică. :)



Spray-uri pentru corp de la Avon - îmi plac aceste produse deoarece parfumul lor îmbietor de vanilie, respectiv crin persistă pe piele. Eu le folosesc pentru a împrospăta și așternuturile.



Scrub pentru picioare cu mentă și aloe vera Foot Works de la Avon - un produs foarte bun, pielea picioarelor se simte minunat! Pentru că vara purtăm sandale este foarte important ca pielea călcâielor să fie catifelată și hidratată, iar acest produs este potrivit pentru a obține aceste rezultate.



Dizolvant pentru ojă de la Cien - este foarte bun!



Apă de parfum Rare Gold de la Avon - face parte din categoria florală, este un parfum elegant, iar notele de bază sunt ylang-ylang, iasomie și lemn de santal.

Dacă ar fi să realizez un top 5 al produselor terminate preferate pentru luna mai, aș alege:
Șampon uscat Batiste
Loțiune tonică de la Clean&Clear
Gel de duș cremă Tesori D'Oriente
Gel de duș cremă Shower Cream de la Cien
Dizolvant pentru ojă de la Cien


Voi ce produse ați terminat în luna mai?
Vă doresc o zi frumoasă!
xo xo xo

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu