vineri, 13 iunie 2014

My Summer Essentials: Produsele esențiale pentru vară




Astăzi aș dori să vă prezint produsele pe care le folosesc cu drag pentru a avea grijă de părul și de pielea mea pe timpul verii.


Today i want to show you my summer essentials. I like to use these products because they protect my hair and my skin when I am out in the sun.





Pentru a-mi proteja părul de razele UV folosesc șamponul Some Like It Hot de la TIGI. Este un produs pe care l-am descoperit cu puțin timp în urmă, dar care îmi place foarte mult. Dacă doriți să aflați mai multe detalii despre acest șampon, găsiți aici un review despre acesta.

We all know that sun can damage our locks or our hair color. To prevent these things I like to use TIGI Bed Head Some Like It Hot Shampoo. I like this product because it leaves my hair smooth, hydrated and shinier.



Pentru a îndepărta impuritățile (praf, transpirație) de pe ten îmi place să folosesc loțiunea tonică Deep Cleansing de la Clean&Clear deoarece lasă tenul curat și proaspăt. Pe timpul zilei, pentru a-mi revigora tenul, folosesc apa de flori de mușețel de la Apimond. De asemenea îmi mai place să folosesc și apa minerală de la Elmiplant, apa termală de la Vichy sau cea de la Avene.

To clean my face from all the impurities, such as dust or sweat, I like to use Clean&Clear Deep Cleansing Lotion because this product cleans very well and my skin feels fresh. To reinvigorate my skin during the day, I like to use cooling face sprays such as Vichy or Avene Thermal Water. Now I am using a chamomile facial mist.



Pentru că am pielea sensibilă, înainte de a sta la soare folosesc Loțiunea Nivea Baby cu factor de protecție SPF 50. Este perfectă pentru zilele când vreau să mă bălăcesc deoarece este rezistentă la apă. Pentru a trata arsurile cauzate de soare sau chiar și cele cauzate de neatenția în bucătărie, folosesc untul de corp Avon After Sun. Este foarte bun!

My skin is sensitive and tends to turn red rather than tan in the sun. For this type of skin I recommend using lotions for babies because they protect very well the skin and  prevents sunburns. I like to use Nivea Baby Lotion because it is waterproof. I also like to use Avon After Sun Body Butter for a soothing and refreshed feeling. This product is very good to treat a skin burn caused by cooking oil, too.



Vara nu trebuie să uităm să ne protejăm și buzele, de aceea folosesc balsamul pentru buze e.l.f. cu SPF 15, nuanța Clear. Este un produs hidratant cu un ușor efect de răcorire deoarece conține mentă. Dacă vreau să adaug puțină culoare buzelor, îmi place să folosesc luciul de buze Super Glossy Lip Shine SPF 15, nuanța Candlelight de la e.l.f.

In the summer time we must not forget to protect our lips too, that's way I like to use e.l.f. Studio Lip Balm SPF 15 in shade Clear. It is a moisturizing product and it has a minty smell. If I want to add color to my lips I'll use e.l.f. Essentials Super Glossy Lip Shine SPF 15 in shade Candlelight




Când merg la mare sau la piscină rimelul rezistent la apă este un produs ce nu trebuie să lipsească din trusa de machiaj. Momentan folosesc rimelul Miss Sporty Lash Millionaire Waterproof Mascara.

When we are going to the beach or to the swimming pool the waterproof mascara is a must have. Now we can enjoy our relaxing time without making problems that our mascara will smudge. At the moment I am using Miss Sporty Lash Millionaire Waterproof Mascara.

Pentru a adăuga și mai multă protecție tenului meu, folosesc pudra pentru ten SPF 45 Sunscreen de la e.l.f. Îmi place această pudră deoarece uniformizează culoarea tenului și nu îl încarcă. Este pudra mea preferată de la e.l.f. Într-o postare viitoare doresc să vă vorbesc și despre loțiunile cu SPF pe care le folosesc pentru ten.

To add more SPF to my skincare during the summer time I use e.l.f. Studio SPF 45 Sunscreen. I like it because it looks natural on the skin and it standardizes the skin complexion. It is my favorite powder from e.l.f. 



 Pe timpul verii prefer să folosesc loțiuni pentru corp care au o textură ușoară, iar loțiunea Aloe Vera Savila de la Instituto Espanol este perfectă. Se absoarbe rapid în piele, are o textură ușoară, hidratează și dă o senzație de răcorire pielii.

In the summer time I like to use body lotions that have a light texture and the Instituto Espanol AloeVera Savila Body Cream is perfect. It has a light texture which is absorbed quickly into the skin, it moisturizes the skin and it has a cooling effect.


Care sunt produsele voastre esențiale pentru vară?

Which are your summer essentials?


Vă doresc o zi frumoasă și să aveți un sfârșit de săptămână minunat!

Have a nice day and a wonderful weekend!

xo xo xo

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu