joi, 24 iulie 2014

Haul - Reduceri de la Sephora




De curând am observat pe site-ul sephora.ro că în magazine au reduceri de până la 70%. M-au tentat unele produse, iar cu prima ocazie când am ajuns în mall le-am făcut o vizită. :D




Toate produsele pe care mi le-am cumpărat aparțin brandului Sephora deoarece până acum nu am testat multe produse din acestă gamă.



Ojă Expert Manicure - 9,5 lei



Perie facială Sephora Professional- 12 lei
Această perie este foarte bună pentru o curățare eficientă a tenului. Are perii fini, asigurând o exfoliere optimă a pielii.





Cremă pentru noapte antirid Age Defy Night Moisture Cream - 42,50 lei
Este o cremă intens hidratantă, dar mai multe o să vă povestesc după o perioadă mai îndelungată de folosire.



Ulei pentru corp - 20 lei
Este un ulei fin, intră repede în piele, o hidratează și are un miros plăcut.



Ser pentru minimalizarea petelor negre - 22,50 lei
Este un ser destinat petelor pigmentare, se aplică atât dimineața cât și seara, are o textură lejeră și până acum nu mi-a provocat nicio reacție neplăcută pe piele.





Ser uniformizant - 39,50 lei
Are o textură lejeră, se absoarbe rapid în piele, nu știu dacă reduce petele pigmentare deoarece l-am folosit doar de câteva ori. Are un miros discret și plăcut.



Am primit și două mostre de parfum.


În magazinele Sephora încă mai sunt reduceri, așa că aveți timp să le faceți o mică vizită, poate găsiți  produse care să vă tenteze. ;)


Vă doresc o zi liniștită și frumoasă!
xo xo xo


2 comentarii: