joi, 3 iulie 2014

Small shopping haul



Acum câteva zile m-am dus în magazinul DM pentru a cumpăra o ojă albastră pentru sora mea. Mergând printre rafturi, am zărit câteva produse de care m-am îndrăgostit și a trebuit să le iau! :)





Primul produs ales a fost o vopsea de păr SalonColors de la Palette în nuanța șaten închis. M-a atras descrierea de pe cutie și anume faptul că produsul conține un mix profesional de pigmenți și că oferă părului cu 30% mai multă strălucire.




Al doilea produs este un ruj Astor la care îmi rămăsese gândul de ceva timp. După ce am făcut un swatch, m-am decis să-l cumpăr deoare m-am îndrăgostit de intensitatea pigmentului și de consistența hidratantă a produsului.




Nuanța aleasă este 403 Attractive Coral.




Următorul pe listă este un fard de la Rimmel London în nuanța 130 Tribute. Ador culoarea și textura sidefată a acestui fard!



Ultimul produs este oja surorii mele.  Face parte din gama Rimmel London 60 seconds, nuanța 840 Blue Eyed Girl. (Love the name! Sora mea are ochii albaștri.) Oja se usucă rapid și are o pensulă ce permite aplicarea precisă a produsului.




Câteva swatch-uri....





Listă de prețuri:
Ruj Astor - 29,99 lei
Ojă Rimmel London - 6,90 lei
Fard Rimmel London - 19,99 lei
Vopsea de păr Pallete Salon Colors - 17,99 lei


Nu uitați de giveaway-ul aniversar! Click aici pentru detalii. 

Să aveți parte de o zi relaxantă! Vă pup! xo xo xo 

4 comentarii: