vineri, 22 august 2014

Review: Produsul săptămânii





Săptămâna trecută v-am arătat ce produse pentru îngrijirea corpului mi-am cumpărat din DM și Cora. Printre acestea se afla și Crema depilatoare pentru față și zone sensibile de la Strep.
Dacă ați citit postarea pe care am menționat-o mai sus, știți deja că toate cremele depilatoare pe care le-am folosit până în prezent mi-au provocat iritații și usturimi, chiar și cele care erau făcute special pentru pielea sensibilă. Ajunsesem într-un punct în care nu mai știam ce produs să folosesc pentru îndepărtarea părului facial care să nu irite pielea mea care este super sensibilă.




 Primul lucru care m-a făcut să cumpăr această cremă depilatoare a fost ingredientul cheie pe care îl conține: ulei de argan organic.
Cu toate acestea am întins cu reținere mâna pentru a lua produsul de pe raft deoarece nu credeam că se va ridica la nivelul așteptărilor mele. Stând față-n față cu acest produs m-au năpădit multe gânduri pline de teamă: iritații... durere...  fondul de ten nu va arăta bine... voi fi indispusă... bani cheltuiți degeaba... ( ⌣́,⌣̀)




Ajunsă acasă, cu inima cât un purice, am decis să testez produsul. Sosise momentul adevărului. ⊙﹏☉
Am știut că acestă cremă este foarte bună din clipa în care am aplicat-o pe piele deoarece nu am simțit nicio usturime (celelalte creme pe care le-am folosit îmi provocau durere imediat ce le aplicam pe piele).




Îmi place această cremă deoarece:

  • nu irită pielea
  • îndepărtează foarte bine părul nedorit
  • lasă pielea hidrată și fină la atingere
  • spatula ajută la o îndepărtare mai ușoară a părului nedorit din zona subrațului și a bikinilor
  • conține ulei de argan, ingredient cu proprietăți emoliente
  • chiar dacă are acel miros specific cremelor depilatoare, acesta nu este foarte puternic și se poate simți un parfum floral discret



Se pare că lunga mea căutare a luat sfârșit, iar acum pot vedea luminița de la capătul tunelului!!! Yayyy!!! ◠◡◠

Cu siguranță crema depilatoare de la Strep va fi singurul produs pe care îl voi folosi pentru îndepărtarea părului facial nedorit. Și iată cum încă o poveste de groază se transformă într-una frumoasă cu un final fericit.✌

Sper că veți găsi această postare utilă!
Vă îmbrățișez cu mult drag!
xo xo xo

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu