luni, 4 august 2014

Summer 2014 Favourites




Chiar dacă vara nu s-a încheiat, doresc să vă arăt produsele pe care le folosesc cu mare plăcere în acest sezon. Sper ca imaginile și părerile mele să vă inspire și să vă ajute în eventualitatea în care căutați anumite produse pentru nevoile specifice ale părului sau ale pielii.




Cel mai mult mă preocupă aspectul pielii, de aceea am căutat produse care să mă ajute în acest sens. 


Pentru combaterea problemelor tenului meu gras folosesc un săpun negru de la Akamuti. Chiar dacă pe ambalaj se spune că este destinat corpului, pe site-ul de unde l-am comandat era indicată folosirea acestuia și pentru ten. Este 100% natural, fiind recomandat pentru combaterea problemelor pielii cum ar fi: iritații, piele uscată sau acnee. 


Cam așa arată săpunul. Eu am folosit jumătate din cantitate și pot afirma că îmi place acest produs deoarece curăță pielea ( îl folosesc împreună cu peria facială de la Sephora pe care v-am arătat-o aici ), matifiază tenul fără a-l usca și mă ajută în prevenirea acneei. Prețul produsului este în jur de 30 lei și poate fi găsit în mai multe magazine online. 


 Foarte importantă este protecția solară, dar ,având tenul sensibil, îmi este foarte greu să găsesc o cremă cu SPF 50 care să fie lejeră pe piele și care să nu îmi îngrașe tenul. În prezent folosesc Neotone Radiance SPF50 de la ISIS Pharma care are o textură light și nu provoacă niciun efect neplăcut pielii. Se poate cumpăra din farmaciile HelpNet, prețul ei fiind în jur de 60 lei. O recomand!


Pentru păr am căutat produse care să vizeze două probleme: un scalp uleios și păr lipsit de volum.


Folosesc șamponul uscat de la Batiste care îmi place foarte mult și sprayul pentru volum Advance Techniques de la Avon care conferă volum buclelor, ajutându-mă să obțin acel efect beachy waves.


În materie de machiaj, folosesc produse cu textură lejeră care să nu îmi încarce tenul.


Pentru uniformizarea culorii tenului folosesc Garnier BBCream Combination to oily skin, nuanța Medium deoarece matifiază, are putere medie de acoperire și nu încarcă pielea.
Ca și bronzer folosesc Aura Bronzing Powder, nuanța Sunshine pe care l-am luat din DM la prețul de 35 lei. Cantitatea de produs este enormă ( 250 g ), pigmentul este foarte intens, poate fi folosit și ca fard de ochi, iar ceea ce iubesc mai mult la acest bronzer este efectul pe care îl are pe piele- iluminează, face pielea să pară mai radiantă.




Vara, când tenul devine mai gras și transpirăm mai mult, este necesară folosirea unui primer pentru fondul de ten. Îmi place all about matt! de la essence deoarece matifiază, nu are miros și prelungește rezistența machiajului. Îl aplic chiar și pe pleoape și am observat că fardul nu se mai strânge în pliul ochiului atât de repede. Prețul produsului este în jur de 19 lei. 


Pentru zona ochilor și a sprâncenelor folosesc fardul Rimmel Lindon în nuanța Tribute și kit-ul de la elf.




Fardul conține particule sclipitoare ce dau luminozitate și intensitate culorii ochilor, iar kit-ul ( nuanța dark) mă ajută să-mi conturez sprâncenele rapid și precis, oferind un look "well put together", dar nu fals. 


Ultimile produse sunt mai colorate. :)


Oja pe care am folosit-o mai des este de la Sephora în nuanța 32 deoarece iubesc culoarea. 
Love hot pink nails! :)



Iubesc rujul Astor în nuanța Attractive Coral. Este nuanța perfectă pentru a ieși din anonimat! Produsul are textură lejeră, nu se adună în liniile fine ale buzelor, are un miros plăcut și un pigment rezistent.


Acestea sunt favoritele mele pentru vara 2014. Sper că micile review-uri v-au fost de folos!
Vă pup și vă urez o zi liniștită!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu