miercuri, 19 noiembrie 2014

Haul: Cumpărături DM





Nu am mai fost în DM de multă vreme și, pentru că mi s-a făcut dor de plimbările printre rafturile pline cu produse minunate ale acestui magazin, am ales ca în weekend să dau o fugă până acolo și să văd ce este nou.

Ca de fiecare dată nu am putut să ies cu mâna goală din magazin, așa că mi-am cumpărat câteva produse pentru a-mi alina dorul de shopping. ^_^

Iată produsele:







Gelul de duș cu rodie miroase foarte bine, lasă pielea catifelată și costă doar 7 lei. Un big like din partea mea! :D




Gelul de duș Street are are un parfum plăcut de portocale, ce îl face perfect pentru acest sezon, iar prețul acestui produs este mai mult decât accesibil: a costat aproximativ 4 lei.




Deodorantul Black Secret are un parfum elegant, ce îmi inspiră mister. Love it! Din păcate nu mai știu cât a costat acest produs (oops!), dar cred că a fost cam în jur de 15-17 lei. 




Crema pentru față și corp de la Karites are mirosul și textura asemănătoare cu produsele de la Palmer's. Este perfectă pentru a fi purtată în geantă pentru a o avea mereu la îndemână atunci când doresc să-mi hidratez pielea uscată a mâinilor. Acest produs a costat 10 lei.







Nu am rezistat să nu cumpăr acest pachet cu șervețele umede deoarece miros a gumă de mestecat, iar ambalajul este tare drăgălaș. Îmi place, place, place! Pentru a achiziționa acest produs am scos din portofel 2 lei.





Un alt produs de care sunt super încântată este această plasă pentru cumpărături ce se strânge într-o bufniță drăguță.  Mi piaci! :D 
Este realizată dintr-un material impermeabil ce are pe o față pictate mai multe bufnițe. Această plasă a costat 5 lei.





Acestea sunt cumpărăturile mele din DM de care sunt încântată, de care și banii mei au fost foarte fericiți să fie cheltuiți pentru achiziționarea lor. ^_^



Vă doresc o zi frumoasă, plină de reușite!
Vă pup!
xo xo xo


6 comentarii:

  1. Sa le folosesti cu drag. Tare haioasa plasa. Mi-ai facut pofta de putin shopping!

    RăspundețiȘtergere
  2. toate arata foarte bine, asteptam impresii despre ele

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa le folosesti cu drag !
    Eu am gelul de dus Black Secret :)
    Sunt curioasa cum este crema Karites .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Voi reveni cu un review. Sper sa-mi placa produsul si sa isi merite banutii. Pupici!

      Ștergere