luni, 17 noiembrie 2014

Haul: Fond de ten



În curând mi se va termina fondul de ten de la Sephora, așa că astăzi m-am hotărât să merg în oraș pentru a-mi cumpăra unul nou. Am pe lista de dorințe fondul de ten 123 Perfect de la Bourjois, unul de la Shiseido și un Missha BB Cream. Nu am avut ocazia să ajung în mall, așa că m-am orientat asupra unui produs pe care îl pot găsi pe rafturile multor magazine cu produse de machiaj. Opțiunea mea a vizat fondul de ten L'Oreal le teint Accord Parfait.



Am ales nuanța Rosy Vanilla, a doua ca tonalitate.  Produsul pretinde că se adaptează nuanței și texturii pielii. Nu am observat acest lucru deocamdată deoarece l-am aplicat pe față o singură dată. 


Produsul are un ambalaj prevăzut cu o pompiță, iar recipientul este de sticlă.


Consistența fondului de ten este lichidă, așa cum puteți observa în imaginea de mai sus. Acest fapt îl face ușor de distribuit pe piele.










Ce cred eu despre acest produs?

- oferă un finish mat, pudrat, de aceea îl văd potrivit pentru tenul mixt sau gras
- puterea de acoperire este medie, dar se poate aplica în straturi și se poate ajunge la o acoperire mare. Acest lucru îl face versatil, putând fi purtat pe timp de zi într-un singur strat pentru un aspect natural, precum și pe timp de seară, în mai multe straturi, pentru o acoperire maximă.
- este ușor de aplicat - eu am folosit atât o pensulă, cât și degetele. Consider că trebuie să mai experimentez puțin să vă cum se aplică mai ușor. Voi încerca să folosesc și un burete gen Beauty Blender.
- oferă un aspect natural, deloc încărcat, chiar dacă este aplicat în mai multe straturi.
- prețul este foarte convenabil. Am plătit 48 lei pe acest fond de ten (în Cora) și am primit cadou un lapte demachiant.


Mă încântă descrierea de pe ambalaj: hipoalergenic, fără parabeni, hidratează pielea și îndepărtează toate urmele de machiaj. Se aplică folosind un disc de bumbac. Nu am încercat să folosesc acest lapte demachiant, dar de abia aștept să îl testez! Sper să-mi placă!

Ambele produse au fost ambalate într-o cutiuță foarte frumoasă.




Pe spatele cutiei sunt câteva indicații cu privire la alegerea nuanței fondului de ten, precum și la aplicarea optimă a produsului.

Mă declar mulțumită de alegerea făcută în privința acestui fond de ten. Pentru suma de 48 lei m-am ales cu un fond de ten care îmi place și cu un lapte demachiant. Yay!
Consider că produsul poate constitui un cadou frumos pentru o persoană apropiată în situația în care se reușește aflarea nuanței potrivite a fondului de ten.

Voi ați încercat acest produs? Ce părere aveți despre acesta?

Vă doresc o săptămână plină de momente frumoase și de multe reușite!
Aveți grijă de voi!
Până data viitoare, vă îmbrățișez cu drag!
xo xo xo 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu