miercuri, 11 martie 2015

Today I like... - Astăzi îmi place...





Luna trecută, când am fost la cumpărături în magazinul Bershka, am zărit o haină foarte drăguță (deja mă imaginam că o port), dar etuziasmul mi-a fost spulberat în secunda următoare, căci prețul hăinuței era de 200 de lei.  (☉̃ₒ☉) Mi-a fost greu să mă despart de ea, voiam să fie a mea, dar portofelul s-a opus și a câștigat. (╥︣﹏᷅╥)

Eram sigură că nu o să o mai văd, că altcineva se va bucura de ea și deja mă împăcasem cu acest gând... Dar soarta avea alt plan. Săptămâna trecută am fost din nou la cumpărături în magazinul Bershka. Ghiciți cine mă aștepta cumințică la locul unde ne întâlnisem prima dată! Daaa... era hăinuța mult dorită al cărei preț era redus la 50 de lei. Un zâmbet larg mi-a apărut pe chip și fără să mai stau pe gânduri am înhățaț articolul și am plecat țopăind de bucurie către casă. Victorie!!!  ᕙ(`▿´)ᕗ





Haina este fabricată din 61% lână și 39% poliester. Datorită lânii pe care o are în compoziție, haina este călduroasă, de aceea este perfectă pentru vremea răcoroasă sau chiar pentru perioadele de tranziție.



 Lungimea hainei este medie.



Sunt foarte bucuroasă că acest articol vestimentar și-a făcut loc în garderoba mea! ^.^


Vă doresc o zi frumoasă și liniștită!
Vă pup!
xo xo xo

7 comentarii:

  1. ador culoarea, foarte potrivita pentru primavara

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi place culoarea. A fost primul lucru care m-a atras la hainuta. Pupici!

      Ștergere
  2. Ce noroc ai avut! Pentru 50 de lei, merita din plin pentru ca pare calduroasa si rezistenta. Bravo!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu mi-a venit sa cred cand am vazut pretul. Nu ma asteptam la o asa reducere.

      Ștergere
  3. Foarte frumoasa atat cromatic cat si in ce priveste croiala, ai avut noroc sa faci o asa achizitie pentru a 4a parte din pret. Mi se pare incredibil, de mult nu am mai vazut un overcoat asa ieftin la ce preturi au ordinarii astia. Iti dai seama ca ai mers la momentul potrivit caci zbura rapid. Eu vanez un palton Zara rosu dar desi in outlet tot mi se pare mult, 220 lei. Sigur, in magazin a fost mai scump, insa eu tot sper sa mai scada. Mai ales ca va trebui sa astept octombrie pentru a-l purta, nu vreau sa vandalizez portofelul pentru ceva de care nu ma pot bucura din plin decat la toamna.
    Cred ca haina o mai poti purta inca, daca pui ceva subtire sub. O vad cu o rochie din voal sau matase floral print. Mie imi plac culorile puternice, as purta-o cu rosu de ex.
    In concluzie, te felicit pentru achizitie si mai ales pentru sansa de a nu plati un pret mare.Si daca ti-i permiteai fara sa clipesti nu vad de ce sunt de blamat chilipirurile si vanarea reducerilor, pur si simplu materialele Inditex nu justifica pretul initial.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intr-adevar, am nimerit la momentul potrivit deoarece era singura hainuta cu masura M disponibila. Nici n-am stat pe ganduri si am cumparat-o pentru ca poate fi purtata cu succes la inceputul primaverii, asa cum spuneai si tu cu o rochita de voal sau cu pantaloni si camasa alba. Iti multumesc pentru comentariu si pentru timpul acordat vizitarii blogului meu. Intotdeauna iti admir tinutele pe care ni le arati pe blogul tau. :) Pupici!

      Ștergere
    2. Sper sa reusesti sa-ti cumperi paltonul rosu pe care ti-l doresti. Eu sunt pentru smart shopping, ca si tine!

      Ștergere