marți, 7 aprilie 2015

2 produse de la essence


Îmi plac din ce în ce mai mult produsele de la essence deoarece au o calitate destul de bună și prețuri foarte mici. Recent mi-am cumpărat două produse pe care nu le mai testasem înainte. Despre acestea aș dori să vă vorbesc astăzi și să vă prezint primele impresii.





De curând mi s-a terminat rimelul Sumptuous Extreme de la Estee Lauder și, cum mi-a plăcut mult Lashes go wild volume mascara de la essence, m-am gândit să-l caut în magazine. Din păcate nu l-am mai găsit, așa că am ales Get BIG! Lashes volume BOOST, tot de la essence.




- acest produs are o textură cremoasă, ceea ce îmi place deoarece mie mi se pare că rimelurile cu textură lichidă îmi lipesc genele și nu le dau suficient volum
- colorează genele cu un negru intens
- conferă volum și separă frumos genele
- se îndepărtează foarte ușor de pe gene
- preț: 15, 59 lei
- singurul minus: are peria cam mare, însă nu am putut-o vedea înainte de a o cumpăra deoarece la standul essence din Cora nu existau testere pentru rimeluri



Concluzia: este un produs foarte bun care conferă volum genelor și le separă foarte frumos. Îmi place foarte mult rezultatul final.


Tot la standul essence din Cora am văzut make me brow eyebrow gel mascara, produs ce seamănă foarte mult cu Gimme Brow de la Benefit Cosmetics. Nu știu dacă are mai multe variante de nuanțe ca cel de la Benefit (care are Light/ Medium și Medium/ Dark), însă eu am cumpărat singura variantă prezentă la stand. S-au vândut destul de bine deoarece mai erau doar două produse la raft.


Acest mascara pentru sprâncene are o perie foarte mică ce permite aplicarea precisă și rapidă a produsului. Colorează subtil sprâncenele și le aranjează foarte frumos. Este potrivit pentru machiajul de zi deoarece arată foarte natural. L-am testat și mi-a plăcut că a fixat foarte bine sprâncenele pe parcursul întregii zile. 


Produsul costă 15,26 lei, cu mult mai puțin decât produsul de la Benefit (care costă în jur de 113 lei). Nu știu dacă este un dupe al gelului high-end deoarece nu am avut ocazia să le compar. Personal, nu aș plăti 113 lei pentru un gel de sprâncene. Mi se pare mult prea mult, așa că mă rezum la produse mai accesibile. Eu una sunt încântată de rezultatele gelului pentru sprâncene de la essence și sunt sigură că îl voi recumpăra.


Voi ați folosit aceste produse?


xo xo xo  

4 comentarii:

  1. Chiar acum două zile mi-am definitivat un mic wishlist pe care se află și Make me brow eyebrow! :D Din câte am citit eu, se pare că e un dupe al celui de la Benefit, diferențele de calitate dintre cele două fiind foarte mici.
    Eu cu rimelurile (pentru gene) de la ei nu prea m-am înțeles până acum, nu-mi ofereau deloc volum cele încercate de mine. :(
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru ca ai impartasit si cu mine ceea ce ai auzit despre Make me brow eyebrow!. Cat despre rimel, imi place si acesta deoarece ofera volum, insa nu alungeste genele. Parca mi-a ramas gandul la lashes go wild, insa nu l-am mai gasit la raft. :(

      Ștergere
  2. si pe mine m-a enervat la inceput periuta din cauza marimii ei, eram obisnuita cu periute mai mici.
    am prins dexteritate in manuirea ei, ca sa nu ma mai umplu de rimel pe pleoapa, iar acum face parte din favoritele lunii martie, folosindu-l de fiecare data cand m-am machiat.
    i-am facut un scurt review aici daca esti interesata: http://a-bag-of-tricks.blogspot.ro/2015/04/favoritele-lunii-martie.html
    o zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru comentariu! Chiar ma intereseaza review-ul tau. Iti doresc si eu o zi minunata!

      Ștergere