luni, 6 aprilie 2015

Câteva cumpărături


Recent am făcut câteva cumpărături deoarece aveam nevoie de o rochie neagră, clasică, elegantă, pe care să o port la serviciu. Când vine vorba de shopping, mi-e tare greu să mă rezum strict la ce am nevoie, de aceea m-am întors acasă cu mai multe produse. ^_^





În magazinul Koton am găsit o rochie foarte frumoasă ce are o croială care avantajează orice siluetă. Are o lungime medie (până la genunchi), se închide cu un fermoar ce este aplicat pe spate, decolteul nu este foarte adânc, deci este perfectă pentru a fi purtată la serviciu. M-am bucurat foarte mult când am văzut că este la reducere, așa că nu am stat mult pe gânduri: am probat-o, mi-a plăcut și am achiziționat-o cu numai 60 de lei.




Următoarea oprire a fost magazinul DM unde am zăbovit puțin printre rafturi să văd noutățile. Îmi doream o cremă anticelulitică și am ales-o pe cea de la Gerovital Plant.



Produsul conține extracte de floare de colț, iederă și semințe de castan. Face parte din linia profesională, nu are conservanți, de aceea m-am hotărât să o testez. Am plătit 35 lei pentru 500 ml de produs, ceea ce mi s-a părut foarte convenabil. Sper să obțin rezultate îmbucurătoare. După ce o voi folosi mai mult timp, voi reveni cu un review complet. Tot ce pot spune deocamdată este că are un miros plăcut și provoacă pielii o ușoară senzație răcoritoare.


Un alt produs cumpărat din DM este fondul de ten Lasting Finish 25 HR de la Rimmel London.
Susține că este un fond de ten cu acoperire mare și că rezistă pe piele 25 de ore.
Îmi place că are SPF 20, de aceea l-am cumpărat. Am plătit pe el în jur de 28 lei deoarece era la reducere.



Un alt plus îl reprezintă ambalajul prevăzut cu pompiță, ceea ce îl face ușor de folosit.




Acestea sunt produsele pe care le-am cumpărat recent. Voi ați testat fondul de ten de la Rimmel London? Dacă da, ce părere aveți despre acest produs?


Pupici!
xo xo xo 

2 comentarii:

  1. Fondul de ten nu l-am încercat, însă creme anticelulitice de la Gerovital am tot folosit. Nu din linia profesională, însă ce am folosit de la ei pentru celulită mi-a lăsat o impresie bună. La fel și produsele anticelulitice de la Gerocossen, sunt bune și acelea și sunt accesibile ca preț.
    Îmi place rochie de la Koton, e perfectă pentru muncă. De când n-am mai intrat într-un magazin Koton...Îmi amintesc că aveau blugi faini și rochii frumoase, mai elegante.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu una nu am prea cumparat din magazinul Koton, insa m-am bucurat foarte mult cand am vazut aceasta rochita la un pret asa de bun. Mi-a mai placut un parfum pe care l-am testat, insa pe care nu l-am cumparat si mi-a ramas gandul la el. Deocamdata am o colectie prea numeroasa de parfumuri incepute.

    RăspundețiȘtergere