sâmbătă, 25 aprilie 2015

Lush Haul


Pielea reprezintă cel mai mare organ al corpului nostru, de aceea încerc să acord o atenție sporită produselor de îngrijire pe care le folosesc, optând pentru acelea care sunt cât mai naturale. Din acest punct de vedere, Lush este brandul meu preferat. Am fost destul de tristă când magazinele Lush din România s-au închis, însă de curând am descoperit un site care se ocupă cu comercializarea produselor Lush, aducând produse din alte magazine din Europa. Am plasat o primă comandă din dorința de a le testa serviciile. Sunt nerăbdătoare să vă povestesc și vouă experiența mea cu acest site, mai ales că știu că printre voi se numără și cititoare care iubesc produsele Lush, la fel de mult ca și mine. ^_^


Am plasat o comandă împreună cu surorile mele și cu fratele meu. Fiecare și-a ales câte un produs sau două. Eu m-am axat pe îngrijirea tenului, însă nu m-am putut abține să nu-mi comand și un jeleu de duș.


1. Loțiune tonică Tea Tree Water 


- este destinată unui ten cu tendințe acneice
- ține sub control producerea sebumului
- susține că este potrivită și pentru părul cu tendință de îngrășare, lucru pe care nu îl știam. Voi încerca să o testez pentru a vedea dacă are vreun efect asupra podoabei capilare.
- recipientul de 250 ml a costat 56,47 lei



2. Săpun de față Fresh Farmacy


- este foarte bun pentru tenul acneic
- nu irită pielea, nu o usucă excesiv
- preț: 42,56 lei


3. Cremă de față Celestial


- este o cremă hidratantă ce conține vitamina E, ulei și lapte de migdale, unt de cacao și extract de orhidee
- nu am mai testat acest produs până în prezent, de aceea aștept cu nerăbdare să văd de ce este în stare


- crema Celestial are un miros foarte subtil și natural
- are o consistență cremoasă
- preț: 99,03 lei


4. Jeleu de duș Pot O'Gold


- ador jeleurile de duș de la Lush! Se folosesc foarte ușor împreună cu un burete de baie - rup o bucățică de jeleu și o așez pe buretele umed. Se formează foarte multă spumă, iar mirosul este absolut încântător!
- mai am un secret: când este prea cald afară, țin puțin jeleul la frigider înainte de a-l folosi. Senzația este foarte răcoritoare. 
- inițial comandasem produsul în recipient de 100 grame (31,22 lei) și o sare de baie, însă, cum sarea de baie nu mai era în stoc deoarece făcea parte din colecția de Paște, am fost contactată și întrebată dacă doresc jeleul de duș în recipient de 240 grame. Nu știu să vă spun cât costă acesta deoarece nu apare pe site. Am plătit și bănuții pe care îi calculasem eu pentru sarea de baie (în jur de 27 lei). Acest lucru înseamnă că prețul a fost în jur de 58 lei.


5. Săpun Carrot


- este un produs din gama destinată Sărbătorii Paștelui
- bucata mare de săpun avea forma unui morcov
- are proprietăți detoxifiante, este antiseptic și curăță foarte bine
- preț: 32,57 lei


6. Săpun Dirty Soap


- acest săpun este potrivit și pentru bărbați, fiind favoritul fratelui meu
- miroase a mentă și este foarte revigorant
- preț: 36,60 lei


Toate produsele comandate au sosit extrem de repede (o săptămână), au fost ambalate foarte bine, iar serviciile cu clienții au fost excelente. Am fost contactată în prealabil în legătură cu produsele comandate pentru a mi se confirma disponibilitatea acestora. 

Sunt foarte mulțumită de prima experiență cu acest site care comercializează produse Lush și mă bucur că avem din nou acces la aceste produse și în România.

Vă doresc un weekend relaxant!
xo xo xo 


2 comentarii:

  1. Primul cuvant care-mi vine in cap e " yummy". De cand vreau sa incerc un jeleu de dus de la ei... iar ideea ta de a-l tine putin la frigider e foarte buna.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Jeleul meu favorit este Sweetie Pie, insa am dorit sa incerc si altele. Pot O'Gold seamana cu aurul, are particule stralucitoare si miroase foarte bine. Nu regret ca l-am ales pe acesta. xo

      Ștergere