vineri, 3 aprilie 2015

Spumă de curățare de la Sephora




Astăzi doresc să vă vorbesc puțin despre un produs de curățare achiziționat de curând din magazinele Sephora. Este un produs recent lansat, de aceea mi-a trezit curiozitatea și m-a determinat să-l cumpăr pentru a-l testa. Un alt aspect care mi s-a părut interesant a fost faptul că această spumă poate fi folosită și ca mască exfoliantă.




Prezentarea produsului:

- spumă demachiantă și exfoliantă
- miros destul de parfumat, însă pe mine nu mă deranjează
-conține extracte de citrice, este bogată în AHA pentru a exfolia blând pielea și a o face radioasă
- demachiază fără a usca pielea
- potrivită tuturor tipurilor de piele, inclusiv celei sensibile
- poate fi folosită ca mască exfoliantă , având nevoie de 30 secunde pentru a acționa
- ambalajul este foarte practic- este prevăzut cu pompiță, iar recipientul este făcut din plastic incolor pentru a putea vedea cu ușurință cantitatea de produs existentă 





Ce am observat?

- demachiază foarte bine, pielea scârțâie de curată ce este
- nu este recomandată pentru zona ochilor, însă eu o folosesc și pentru a îndepărta rimelul deoarece nu irită, nici nu provoacă usturimi ale ochilor
- exfoliază ușor pielea
- curăță foarte bine porii
- nu usucă tenul
- nu mi-a provocat iritații sau acnee
- se consumă destul de repede ( după propriile estimări, în aproximativ 2-3 luni)
- are un preț destul de bun, în jur de 40 lei pentru 150 ml


Concluzia:
Radiance cleansing foam de la Sephora este un produs foarte bun!


Un weekend frumos vă doresc! 
xo xo xo 

2 comentarii: