luni, 1 iunie 2015

Bold Beauty Haul: Produse Babaria




Am descoperit produsele Babaria în urmă cu un an. Mi-au plăcut foarte mult și de atunci le-am integrat în rutina mea de îngrijire a pielii, dar și a părului.

Pentru că aveam nevoie de noi produse pentru îngrijirea părului și pentru că pe site-ul boldbeauty au avut reduceri, m-am hotărât să plasez o comandă. Bineînțeles că nu am comandat doar un șampon și un balsam, ci și alte produse de la Babaria.



Coletul a sosit în două zile de la plasarea comenzii, iar produsele au fost foarte bine împachetate.
Haideți să răscolim prin cutia plină cu bunătăți și să privim mai atent la produsele comandate!



Pentru îngrijirea pielii am ales:



Balsam cu aloe vera - conține 100% extract de aloe, având rolul de a calma, de a regenera pielea și de a trata acneea. 
Preț - 45,90 lei



Gel de curățare profundă Young Skin - este destinat tenului gras/mixt cu tendințe acneice (exact tipului de ten pe care îl am și eu ), promite să ajute la tratarea acneei, să estompeze roșeața și să închidă porii. Sunt foarte curioasă dacă va face ceea ce promite!
Preț - 33,90 lei



Tonic facial cu extract de Rosa Mosqueta - îmi place foarte mult acest produs deoarece lasă tenul curat, hidratat și catifelat. Sunt deja la al doilea recipient și cu siguranță voi continua să cumpăr acest toner.
Preț - 27,90 lei



Ulei pur - Rosa Mosqueta - promite să ajute la vindecarea oricărei imperfecțiuni a pielii: de la acnee, vergeturi, arsuri, până la petele pigmentare. Sună bine, nu-i așa?
Preț - 65,91 lei



Gel reparator nutritiv cu extract de melc - este creat special pentru a trata acneea, pentru a trata cicatricile și petele pigmentare și pentru a exfolia pielea. Am mai avut acest gel și mi-a plăcut foarte mult deoarece am observat că tenul a devenit mai luminos.
Preț - 62,91 lei


Pentru îngrijirea părului am ales:



Șampon pentru părul ondulat - conține keratină și ulei de argan pentru a întări firul de păr și pentru a-l hidrata. Acest produs este recumpărat deoarece lasă părul moale la atingere, iar buclele sunt bine definite. 
Preț - 25,90 lei

Șampon reparator - pentru că șamponul pentru păr ondulat îmi place, mi-am dorit să-l încerc și pe cel care conține jojoba și ulei de argan. 
Preț - 25,90 lei



Balsam intens hidratat - conține aloe vera și ginseng pentru a hidrata și pentru a întări firul de păr. 
Preț - 20,89 lei



Apă modelatoare pentru părul creț - am folosit acest produs o dată și am observat că buclele sunt bine definite, rezistă un timp îndelungat iar firul de păr nu se simte încărcat cu produs.
Preț - 18,90 lei



Keratină lichidă cu biotină - cu ceva timp în urmă am avut keratina lichidă de la Anian care mi-a plăcut foarte mult, așa că am ales să o testez și pe aceasta de la Babaria. Sper să aibă aceleași efecte ca și cea de la Anian!
Preț - 28,90 lei

Sunt foarte încântată de aceste produse și de-abia aștept să le testez pe cele noi! 
Voi reveni cu review-uri despre produsele Babaria în postările viitoare.

Pentru a beneficia de o reducere de 25 de lei, am introdus codul CRMK25.

Vă doresc ca luna iunie să vă aducă bucurie, reușite și zile senine!
Vă pup!
xo xo xo

4 comentarii:

  1. Aaaaaah This Haul is so droolworthy :)
    xx
    Maliha Rao / Red Alice Rao

    RăspundețiȘtergere
  2. wow ce de bunatati... sa le folosesti cu placere, astept si impresiile dupa o perioada de testare :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu siguranta voi reveni cu impresii. Sper sa fie unele pozitive! xo

      Ștergere