sâmbătă, 8 august 2015

Ce creme cu SPF folosesc?


Cremele cu SPF sunt un must pentru oricine dorește o piele sănătoasă. Acestea au rolul de a ne proteja împotriva razelor ultraviolete, ferindu-ne astfel de arsuri solare, pete pigmentare sau cancer de piele.
În continuare doresc să vă prezint cremele cu SPF pe care le folosesc atât în viața de zi cu zi, cât și atunci când sunt în concediu și merg la plajă.



1. Dry Mist Spf 30 de la Garnier


- acest spray este perfect pentru a fi folosit la plajă deoarece protejează pielea, dar îmi și permite să mă bronzez
- se aplică foarte ușor datorită faptului că se prezintă sub formă de spray
- are o formulă light, nu lasă peliculă grasă pe piele, se absoarbe rapid și nu pătează hainele
- a costat 30 lei în Carrefour



2. Cremă de față Depiderm SPF 50 de la Uriage


- este cea mai bună cremă pentru protecție solară pe care am folosit-o deoarece nu cauzează iritații sau acnee
- nu lasă pe piele peliculă albă
- are o formulă lejeră
- luptă împotriva petelor pigmentare
- am folosit-o la mare și mi-a protejat tenul foarte bine. Am aplicat-o la fiecare 3 ore și, cu toate acestea, mi-a permis să mă bronzez ușor
- costă în jur de 100 - 120 lei în farmacii


3. Cremă de față Protect & Bronze SPF 30 de la Nivea


- nu este comedogenă
- este potrivită persoanelor care nu au tenul sensibil și doresc o bronzare mai accentuată
- are o formulă light, se absoarbe rapid în piele
- este rezistentă la apă
- are un miros foarte plăcut
 - a costat în jur de 40 lei în Carrefour


4. Cremă Sun Renaissance Herbal SPF 40


- această cremă este foarte bună atât pentru corp, cât și pentru ten
- are o formulă foarte lejeră
- lasă urme albe pe piele, dar este foarte rezistentă la apă
- împiedică bronzarea pielii, deci o recomand pentru cei cu pielea foarte albă care se înroșește foarte ușor
- am primit-o cadou la revista Unica


5. Elmiplant SUN Ulei spray bronzare rapidă


- este un produs perfect pentru pielea deja bronzată
- ajută la accentuarea nuanței bronzului
- costă în jur de 16 lei în Carrefour


6. Loțiune Sun+ SPF 15 de la Avon


- acest produs este perfect pentru a fi folosit zilnic, atunci când nu ne expunem la soare ore întregi
- are o formulă ușoară, nelipicioasă și un parfum discret
- lasă pielea hidratată
- se aplică ușor deoarece ambalajul este dotat cu pulverizator
- costă 33 lei în cataloagele Avon, dar o puteți găsi la reduceri ( eu am plătit 18 lei într-o campanie din luna iunie)


Bucurați-vă de soare, dar nu uitați să vă protejați pielea!
Kisses!
xo xo xo 

Un comentariu:

  1. Eu folosesc pentru ten Bioderma ABCDerm, iar pentru corp am avut o lotiune de la Gerocossen, una de la Elmiplant cu unt de shea si de la Nivea cu SPF 50. Acestea pentru corp vor ajunge la empties in aceasta luna! :D

    RăspundețiȘtergere